مقاله: کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه

به گزارش مجله یگانه، نصب کاشی آشپزخانه بر روی دیوارهای کثیف و روغنی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. با استفاده از یک دستمال گرد و غبار و روغن را از روی دیوار پاک کنید تا سطح چسبندگی کاشی و دیوار بیشتر باشد. از کف تا ارتفاع کابینت ها را برای کاشی کاری در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین نکات در کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه هم سطح کردن دیوار است.

مقاله: کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه

طول و عرض فضای بین کابینت ها را اندازه گیری کنید تا متراژ کاشی مورد نیازتان به دست آید. اگر از رنگ کاشی های قبلی خسته شده اید، باید تمامی دیوارهای آشپزخانه را مجددا کاشی کاری کنید. بهتر است همیشه یکی یا دو متر کاشی اضافی خریداری کنید. همیشه احتمال شکستن چند کاشی و سرامیک در زمان بازسازی ساختمان وجود دارد. در یک دکوراسیون شیک دیوارها تا سقف با کاشی و سرامیک پوشیده نمی شوند. ارتفاع کاشی کاری آشپزخانه در واقع بالاترین نقطه کابینت دیواری باید باشد.

در زمان بازسازی آشپزخانه اگر دیوار از قبل کاشی شده باشد، شاید نیازی نباشد که کاشی های قبلی را از دیوار جدا کنید. البته این روزها کاشی کاری دیوارهای آشپزخانه نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است. چسب های مخصوص به صورت پودری و ملات برای چسباندن کاشی ها استفاده می شوند. قبل از چسباندن کاشی ها ابتدا باید دیوارها تمیز شوند.

بهتر است جهت جلوگیری از ایجاد هزینه های اضافی کاشی های لق را از محل خارج کنید. نکته مهم دیگر تراز کردن کاشی ها هنگام چسباندن است. حتی یک اختلاف سطح جزئی هم در آخر کار را خراب می کند. کاشی کار از شاقول برای تراز کردن خط کاشی ها استفاده می کند. یک نکته مهم را در بازسازی آشپزخانه فراموش نکنید، همیشه کاشی های درجه یک و مرغوب را بخرید.

منبع مقاله: کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه

انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1364

به "مقاله: کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید