نرخ اقامت در هتل آپارتمان های اطراف حرم رضوی از 30 هزار تومان شروع می گردد

به گزارش مجله یگانه، نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: هم اکنون نرخ اقامت در هتل آپارتمان هایی که در اطراف حرم مطهر رضوی واقع شده اند همراه با صبحانه، نهار و شام از 30 هزار تومان شروع شده و حدود 80 هتل و هتل آپارتمان در این طرح مشارکت دارند.

نرخ اقامت در هتل آپارتمان های اطراف حرم رضوی از 30 هزار تومان شروع می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سعید ولی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: طرح مبدأ به مبدأ هم اکنون مراحل نهایی خود را می گذراند و تمام اطلاعات هتل ها و وسایل نقلیه در وب سایت آن در حال بارگذاری است.

وی تأکید کرد: هم اکنون نرخ اقامت در هتل آپارتمان هایی که در اطراف حرم مطهر رضوی واقع شده اند همراه با صبحانه، نهار و شام از 30 هزار تومان شروع شده و حدود 80 هتل و هتل آپارتمان در این طرح مشارکت دارند.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین 80 هتل و هتل آپارتمان آمادگی همکاری در این طرح را داشته و در صورت وجود ظرفیت خالی در ایام تاسبتان برای پذیرش افراد اقدام می گردد.

ولی زاده بیان نمود: در صورت نبود ظرفیت خالی در تابستان از ابتدای مهر ماه پذیرش در طرح مبدأ به مبدأ شروع شده و برای زائرانی که در قالب این طرح وارد مشهد می شوند با همکاری آستان قدس رضوی برنامه حرم گردی و بازدید از موزه های زیر مجموعه این بخش به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی اعلام نمود: همچنین سازمان میراث فرهنگی نیز بلیط مجموعه های زیر نظر خود در استان را برای مسافران طرح مبدأ به مبدأ با 50 درصد تخفیف ارائه می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 407

به "نرخ اقامت در هتل آپارتمان های اطراف حرم رضوی از 30 هزار تومان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ اقامت در هتل آپارتمان های اطراف حرم رضوی از 30 هزار تومان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید