تور ارزان برزیل: نمایشگاه فرش دستبافت ایرانی در برزیل

به گزارش مجله یگانه، نخستین نمایشگاه تخصصی انواع گلیم و فرش دستبافت ایرانی با حضور حسین قریبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل گشایش یافت.

تور ارزان برزیل: نمایشگاه فرش دستبافت ایرانی در برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نخستین نمایشگاه گلیم و فرش دستبافت ایرانی با هدف معرفی این هنر اصیل و زیبای ایران به هنرمندان، دانشجویان رشته های هنر و علاقمندان و مقامات ایالتی برزیل از چهارم ماه مه 2022 در سائوپائولو برپا شده است و به مدت دو هفته ادامه دارد.

حسین قریبی، سفیر ایران در برزیل در جمع گروهی از بازدیدکنندگان نمایشگاه فرش دستبافت ایرانی گفت، هنر بافندگی نزد ایرانیان است و استفاده از رنگ و طرح های مختلف در فرش دستبافت هر کدام معانی خاصی با توجه به عناصر فرهنگی و جغرافیایی در ایران دارد.

سفیر ایران در برزیل اظهار داشت، هنر فرش دستبافت ایران پدیده ای دنیای و فراتر از مرز های جغرافیایی و تمدنی ایران است که جایگاه خاص خود را در دنیا دارد.

بازرگانان فرش دستباف ایرانی از دهه ها قبل، تجارت فرش به بزرگترین کشور آمریکای جنوبی را شروع کردند و اکنون فرش دستبافت ایرانی برای مردم برزیل شناخته شده است.

با توجه به لزوم آشنایی نسل های تازه در برزیل با شکوه و زیبایی صنعت کهن فرش دستبافت ایران، اهمیت برپایی نمایشگاه گلیم و فرش دستبافت ایرانی در سائوپائولو برزیل را دوچندان نموده است.

نمایشگاه انواع گلیم و فرش دستبافت ایرانی در سائوپائولو برزیل با استقبال خوب علاقه مندان به هنر اصیل ایرانی و هنرمندان برزیلی روبه رو شده است.

منبع: ایران پرس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1555

به "تور ارزان برزیل: نمایشگاه فرش دستبافت ایرانی در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: نمایشگاه فرش دستبافت ایرانی در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید