هدیه 500 هزار تومانی بنیاد مستضعفان به بچه ها یتیم ایلامی

به گزارش مجله یگانه، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مبلغ 7 میلیارد و 945 میلیون ریال کمک نقدی توسط بنیاد مستضعفان برای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام اختصاص داده شد.

هدیه 500 هزار تومانی بنیاد مستضعفان به بچه ها یتیم ایلامی

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در گفت و گو خبرنگار از ؛ گفت: با پیگیری های جناب بختکمک رئیس کمیته امداد کشور، مبلغ 7 میلیارد و 945 میلیون ریال کمک نقدی توسط بنیاد مستضعفان برای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام اختصاص داده شد.

او اضافه کرد: این میزان کمک به حساب تعداد هزار و 589 کودک یتیم مورد حمایت کمیته امداد در استان ایلام همزمان با شب ضربت خوردن ابوالایتام حضرت امام علی (ع) واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهارکرد: بر این اساس به حساب هر یک از بچه ها یتیم و بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مبلغ 500 هزار تومان کمک نقدی بلاعوض واریز شد.

او گفت: هم اکنون این تعداد کودک یتیم در استان ایلام علاوه بر اینکه از حمایت کمیته امداد برخوردار هستند و از این نهاد خدمات دریافت می کنند از حمایت حامیان نیکوکار نیز برخوردار هستند.

موسی نژاد ادامه داد: با پیگیری ریاست محترم امداد کشور جناب آقای سید مرتضی بختکمک و رایزنی های وی با جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور علاوه بر این میزان کمکی که به خانواده های دارای فرزند یتیم اختصاص داده شده است اعتباری ویژه برای خانواده های مددجویان آسیب دیده از بیماری کرونا که در اثر این بیماری اعضای خانواده خود را از دست داده اند اختصاص داده شده که پس از طی انجام مراحل مالی به حساب خانواده های آسیب دیده واریز می شود.

او مطرح کرد: ضمن تقدیر از توجه جناب آقای بختکمک ریاست محترم امداد و نیز مهندس فتاح رئیس محترم بنیاد مستضعفان در اهتمام به امور نیازمندان، مقرر شده است برای خانواده هایی که سرپرست آن ها در اثر بیماری کرونا فوت نموده است مبلغ 100 میلیون ریال و برای خانواده هایی که یکی از اعضای آن ها براثر این بیماری فوت شده است نیز مبلغ 50 میلیون ریال به حساب خانواده هایشان واریز شود.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 540

به "هدیه 500 هزار تومانی بنیاد مستضعفان به بچه ها یتیم ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 500 هزار تومانی بنیاد مستضعفان به بچه ها یتیم ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید