پیولی: نتیجه خوبی مقابل تورینو کسب کردیم، زلاتان می توانست عملکرد بهتری داشته باشد

به گزارش مجله یگانه، سرمربی تیم فوتبال میلان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل تورینو، چرایی عصبانیت مهاجم سوئدی اش را تشریح کرد.

پیولی: نتیجه خوبی مقابل تورینو کسب کردیم، زلاتان می توانست عملکرد بهتری داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (دو شنبه) در آخرین دیدار از هفته بیست وچهارم سری A ایتالیا به لطف تک گل دقیقه 25 آنته ربیچ با نتیجه یک بر صفر میهمان خود، تورینو را شکست دادند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: به نظرم ما در این دیدار هم عملکرد خوبی داشتیم و هم اینکه نتیجه خوبی کسب کردیم. خیلی هم ریسک نکردیم.

سرمربی میلان که تیمش اکنون با 35 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی سری A است و با رم پنجم جدولی تنها 4 امتیاز اختلاف دارد، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: هنوز 14 بازی دیگر باقی مانده اما در حال حاضر تنها به بازی بعدی مان با فیورنتینا در فلورانس فکر می کنم. باید به کسب پیروزی های بیشتر در بازی هایی که از حالا تا ماه مِی در پیش داریم، فکر کنیم.

وی شرح داد: در حال حاضر انتخاب های خوبی می کنم که جوابش را هم گرفته ام. من بر این باورم که کار ما مربیان همیشه زیر ذره بین است. به نظرم اگر ما نتواتیم در بازی بعدی خوب عمل کنیم، کاری که در این بازی کردیم، ارزش نخواهد داشت. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش داریم و باید ببینم در انتها فصل چه سرنوشتی برای مان رقم خواهد خورد.

پیولی همچنین درباره عصبانیت مهاجم سوئدی اش در این بازی گفت: زلاتان به این دلیل عصبانی بود که می توانست عملکرد بهتری داشته باشد و کار تورینو را زودتر تمام کند. به نظر عادلانه است که بگوییم ما جاه طلب هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 299

به "پیولی: نتیجه خوبی مقابل تورینو کسب کردیم، زلاتان می توانست عملکرد بهتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: نتیجه خوبی مقابل تورینو کسب کردیم، زلاتان می توانست عملکرد بهتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید