کارگر گاوداری عامل قتل عام خانواده تویسرکانی

به گزارش مجله یگانه، تهران (پانا) - کارگر افغانستانی که 5 عضو یک خانواده تویسرکانی را به قتل رسانده بود در حالی دستگیر شد که کوشش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

کارگر گاوداری عامل قتل عام خانواده تویسرکانی

به گزارش ایران، ماجرای ناپدید شدن اعضای این خانواده روز چهارشنبه در تماس با پلیس فاش شد. پسر عظیم خانواده که متأهل بوده و به شیراز سفر نموده بود، صبح 25 آذر با خواهرش فرزانه صحبت کرد و وی گفت که همراه پدر و مادر و دو برادرش به گاوداری شان که در حوالی روستای مرادآباد تویسرکان بود، رفته اند. اما ساعتی بعد وقتی محمد دوباره با خواهرش تماس گرفت او دیگر جواب نداد. این تماس های بی پاسخ با اعضای خانواده تا غروب ادامه پیدا کرد و وی که نگران خانواده اش شده بود این بار با پسرعموی پدرش و خاله خود تماس گرفت و از آنها خواست تا به گاوداری بروند و از خانواده اش خبری بگیرند.

رد خون در گاوداری

حوالی غروب بود که پسرخاله اش با وی تماس گرفت و ماجرای هولناکی را برایش افشا کرد. ماجرای یک قتل عام فجیع و خانوادگی.

مرد جوان که برای آنالیز ماجرا به گاوداری رفته بود با مشاهده خودروی این خانواده مطمئن شد که آنها آنجا بوده اند اما هرچه آنها را صدا کرد جوابی نشنید تا اینکه با ورود به گاوداری و مشاهده آثار خون روی زمین و در و دیوار وحشت زده با پلیس تماس گرفت. دقایقی بعد مأموران پلیس در جست و جوی مزرعه و گاوداری نخست با جسد خونین فرزانه 30 ساله در چند متری مزرعه رو به رو شدند و دقایقی بعد نیز جسد علیرضا، پدر خانواده کشف شد. این در حالی بود که از مادر و دو پسرش خبری نبود.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه و جست و جوی نقطه به نقطه محل، مأموران به چاهی عمیق و متروکه رسیدند که احتمال می رفت اجساد سه عضو دیگر خانواده در آن باشد. بدین ترتیب با حضور امدادگران آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر عملیات برای آنالیز این موضوع شروع شد و خاتمه دو روز پس از کشف اجساد پدر و دختر، مأموران پیروز شدند اجساد مادر خانواده و دو پسرش را نیز از عمق چاه 70 متری بیرون بکشند.

فرار کارگران گاوداری

در حالی که خبر این قتل عام خانوادگی به بازپرس جنایی اعلام شده بود دستور تحقیق از همسایه های گاوداری صادر شد. در ادامه تحقیقات معین شد دو کارگر افغانستانی برای این خانواده کار می کردند اما با توجه به اینکه ردی از آنها به دست نیامد، این فرضیه مطرح شد که جنایت از سوی آنها اتفاق افتاده باشد. بنابراین دستور شناسایی و دستگیری این دو کارگر صادر شد.

دستگیری قاتل

در حالی که شناسایی آنها به دلیل نداشتن مدارک هویتی و مجوز اقامت در کشور کار سختی بود اما کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان خاتمه پیروز شدند شامگاه آدینه یکی از این افراد را در یکی از استان های کشور دستگیر نمایند. وی بلافاصله پس از دستگیری به قتل اعضای خانواده محمد ظاهری با همدستی هم ولایتی اش اعتراف کرد.

بدین ترتیب کوشش برای دستگیری همدست وی ادامه داشته و متهم اصلی نیز برای کشف انگیزه اش از این جنایت به پلیس تویسرکان تحویل داده شد.

اظهارات تنها بازمانده خانواده

محمد پسر عظیم خانواده که از شنیدن خبر قتل عام خانواده اش به دست کارگر افغانستانی شوکه شده بود، گفت: نمی دانم انگیزه وی از این جنایت چه بوده است. پدر و مادر من همواره با او رفتار خوبی داشتند. پدرم معلم بازنشسته بود و بیشتر وقتش را به باغداری و گاوداری اختصاص داده بود. هنوز اعترافات متهم را نشنیده ام اما خیلی دلم می خواهد بدانم چرا دست به این جنایت زده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 900

به "کارگر گاوداری عامل قتل عام خانواده تویسرکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگر گاوداری عامل قتل عام خانواده تویسرکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید