کرملین به آلمان ها شرح داد

به گزارش مجله یگانه، فارس نوشت: کرملین امروز (پنجشنبه)، اقدام روسیه در اخراج دو دیپلمات آلمانی را یک اقدام تلافی جویانه متعارف در واکنش به اقدام مشابه هفته گذشته آلمان توصیف کرد.

کرملین به آلمان ها شرح داد

به نوشته خبرگزاری رویترز، روسیه همچنین توضیح داد مناقشه در مورد ترور یک فرمانده سابق جنج چچن در شهر برلین، بیش از این بر روابط دو کشور آلمان-روسیه تأثیر نخواهد گذاشت.

زلیمخان خانگوشویلی فرمانده یک واحد از نیروهای شورشی چچن در جنگ علیه روسیه اواخر ماه آگوست امسال میلادی (یکم شهریور) در برلین به قتل رسید.

دفتر دادستانی کل آلمان گفته است شواهدی وجود دارد که نشان می دهد افرادی مرتبط با دولت روسیه یا چچن در این ترور دست داشته اند و به همین دلیل چهارشنبه هفته گذشته دو نفر از کارمندان سفارت روسیه در برلین را در ارتباط با قتل یک شهروند گرجستانی اخراج کرد.

مسکو نیز در اقدامی متقابل، امروز (پنجشنبه) دو دیپلمات سفارت آلمان را اخراج کرد و یک هفته به آنها برای ترک خاک روسیه مهلت داد.

کرملین در حالی به اخراج دیپلمات های آلمانی واکنش نشان داده است که پیش از این برلین تأکید نموده بود که تصمیم روسیه برای اخراج دیپلمات های آلمانی، غیرقابل توجیه است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 121

به "کرملین به آلمان ها شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین به آلمان ها شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید