کمالوند: چرا تیم های دولتی لیگ با مسائل تیم ما روبه رو نیستند؟، در پی فوتبال تدافعی و بسته نیستم

به گزارش مجله یگانه، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: آلومینیوم تیمی جوان، سختکوش و دونده است و من در پی فوتبال تدافعی و بسته نیستم.

کمالوند: چرا تیم های دولتی لیگ با مسائل تیم ما روبه رو نیستند؟، در پی فوتبال تدافعی و بسته نیستم

به گزارش خبرنگاران از اراک ، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: باتوجه به سابقه کاری که در شهر اراک داشتم میزان علاقه مردم به فوتبال در این شهر بیشتر است. خرسندم از اینکه تیم آلومینیوم به آنچه حقش بوده رسیده است. تبریک ویژه به آقای خطیبی مربی ارزنده فوتبال کشور عرض می کنم که با حضور در آلومینیوم کار بزرگی کرد و به آرزوی چندین ساله مردم تحقق بخشید.

وی اضافه کرد: تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و در سال دوم حضورش توانسته نتایج خوبی کسب کند که نشان دهنده این است. خوشحالم از اینکه این بار در اراک برای لیگ برتر حضور پیدا کردم. حضور مردم خونگرم، علاقه مند و پرشور اراک در لیگ برتر خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تیم های نفتی چند ساله که مسائلی دارند و سوال است که چرا تیم های دولتی دیگر که در لیگ هستند این مسائل را ندارند. تیم های شهر خودرو، نساجی و تراکتور در لیگ تیم های خصوصی و بقیه تیم ها دولتی هستند.

کمالوند ادامه داد: سایر تیم های دولتی از دولت پول می گیرند اما به نفت چه کسی رسیدگی می نماید؟ مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای کشور هستند و همه ذخایر و منابع طبیعی نفت و گاز در این دو شهر وجود دارد و مطلوب نیست که برای بودجه حداقلی مشکل داشته باشند.

وی توضیح داد: میانگین قرارداد بازیکن ها 700 میلیون تومان است و در لیگ حداقل 5 تیم بیشتر از ما هزینه کردند. اکنون 20 میلیارد تومان پول یک بازیکن تیم های بزرگ به میزان کل بودجه تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه از مسئولان استان درخواست رسیدگی دارم که نه تنها به تیم ما بلکه باید به همه تیم های نفتی توجه گردد، گفت: در آبادان نیز کار کردم و شور، نشاط، انگیزه و علاقه مندی مردم آبادان را می دانم. حداقل کاری که می توان برای مردم کرد این است که دلخوشی آنها را نگیریم؛ بنابراین امیدوارم مسائل به زودی رفع گردد تا بازیکنان با آرامش کار خود را ادامه دهند.

کمالوند گفت: در بازی فردا 3 بازیکن خود را در اختیار نداریم. تیم ما به گونه ای مدیریت و بسته شده که به عنوان آخرین تیم وارد مسابقات شد و حدود 16 روز قبل از شروع رقابت ها تمرینات را شروع کردیم. بازیکنان ما در یک سطح هستند و برای مصدومان جایگزین داریم.

وی بیان کرد: تیم آلومینیوم تیم بسیار قدری است. حدود 3 سال گذشته که در اراک حضور داشتم یکی از رکوردهای بسیار خوب به دست آمد که 12 بازی پشت سر هم در اراک نباختیم و اگر یک لغزش دقیقه نودی اتفاق نمی افتاد همان سال صعود می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: خرسندم از اینکه اراک به حق خود رسید و جای تیم اراک در لیگ برتر خالی بود. این شهر با این ظرفیت باید تیم داشته باشد و آقای خطیبی تیم خوبی ساختند. آلومینیوم تیمی جوان، سختکوش و دونده است و بازی فردا مجذوب کننده می گردد و من در پی فوتبال تدافعی و بسته نیستم بلکه باید فوتبالی باشد که همه مخاطبان از آن لذت ببرند.

713، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1422

به "کمالوند: چرا تیم های دولتی لیگ با مسائل تیم ما روبه رو نیستند؟، در پی فوتبال تدافعی و بسته نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: چرا تیم های دولتی لیگ با مسائل تیم ما روبه رو نیستند؟، در پی فوتبال تدافعی و بسته نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید