کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست

به گزارش مجله یگانه، نماد هالیوود، علامت معروفی است که افراد زیادی خواستار سلفی گرفتن با آن هستند. اما یک مشکل بزرگ در این مورد وجود دارد.

کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست

به عقیده کسانی که از لس آنجلس بازدید می نمایند، یکی از بزرگ ترین جاذبه های این شهر گرفتن عکسی است که نماد غول پیکر و سفید هالیوود در پس زمینه آن قرار گرفته باشد. اگر نمی توانید به میزان کافی به آن نزدیک شوید، بهتر نیست که با یک ماکت عکس بگیرید؟

ساختن یک نماد هالیوود نو تنها یکی از راهکارهایی است که به وسیله شورای شهر لس آنجلس برای کاهش ازدحام توریستها پیشنهاد شده است. گزارشی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، نشان داد که نماد دیگری در طرف مقابل همان شیب در حال ساخته شدن است.

بر اساس گزارش ها، مسئولینی مثل اتاق بازرگانی هالیوود و انجمن صاحب خانه های Oaks از کپی برداری از نماد هالیوود در تپه های مشرف به باربانک در پارک گریفیت و نصب نمادهای کوچک تر در مکان های مختلف حمایت می نمایند. این نمادها باعث جذب بازدیدنمایندگان به مکان های دیگر و ایجاد فرصت های بیشتر برای عکس گرفتن می گردد.

بسیاری از نماهای برجسته و معروف در مکان های غیرقابل دسترسی قرار گرفته اند و بازدیدنمایندگان اغلب در محله های مسکونی اطراف آن ها سرگردان، در پی یافتن زاویه ای خوب برای گرفتن یک عکس خوب هستند. اکنون دیگر هیچ جایی در جلوی این نماد برای بازدیدنمایندگان باقی نمانده است که همین موضوع باعث می گردد توریستان، سرخورده و ناامید شوند.

این گزارش می گوید:

ازدحام جمعیت، نه تنها باعث ایجاد مزاحمت هایی برای ساکنان منطقه می گردد، بلکه دسترسی به وسایل نقلیه اورژانسی را هم با مشکلاتی روبرو نموده و امنیت عابرین پیاده را کاهش داده است.

پس زمینه ای که پشت نماد نو است، همچنان شبیه به نماد قبلی است و گویی روی کوه قرار گرفته است. همین موضوع این فرصت را به شهر می بخشد تا کپی های بیشتری از این نماد انجام دهند تا علاوه بر محله های مسکونی در جنوب پارک، مکان های قابل دسترسی بیشتری برای عکس انداختن توریستان فراهم نمایند.

این گزارش به این نکته اشاره می نماید که اشکال این استراتژی آنجا است که این کار از ارزش تاریخ اصلی هالیوود و هالیوودلند خواهد کاست.

ساختن نسخه های بدلی از نمادهای معروف، ایده نوی نیست و بعضی از آن ها مثل برج ایفل در لاس وگاس و مجسمه آزادی در توکیو تا به امروز موضوع عکاسی هزاران عکاس مشتاق شده اند.

گفته می گردد که هر ساله حدود 45 میلیون توریست از لس آنجلس بازدید می نمایند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 26 آبان 1403 بروزرسانی: 26 آبان 1403 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1872

به "کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید