حدس مشترک رسانه های اروپایی؛ منچستر سیتی مقصد نهایی مسی

به گزارش مجله یگانه، بیشتر رسانه های غربی از منچسترسیتی به عنوان فوق ستاره فوتبال دنیا و باشگاه بارسا نام می برند.

حدس مشترک رسانه های اروپایی؛ منچستر سیتی مقصد نهایی مسی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، لیونل مسی تصمیمش را برای جدایی از بارسلونا گرفته و میخواهد تیمی که با آن 33 جام قهرمانی گرفته را ترک کند.

بعضی رسانه های اروپایی مقصد جدید لیونل مسی را تعیین کردند. این بازیکن که با اعلام جدایی از بارسلونا بازار جابجایی اروپا را شوکه نموده از باشگاه های یوونتوس، میلان، منچسترسیتی، اینتر، بایرن مونیخ، لیورپول، پاری سن ژرمن و آرسنال پیشنهاد دارد.

با وجود پیشنهادهای مختلفی که به فوق ستاره آرژانتینی شده اما این بازیکن پیش از آنکه به بارسلونا اعلام کند قصد فسخ یک طرفه قراردادش را دارد، تیم جدیدش را تعیین نموده بود. مسی نزدیک به نیمی از جام هایش با بارسا را در فاصله سال های 2008 تا 2011 با سرمربیگری پپ گواردیولا کسب کرد و برای همین در نظر دارد در تیمی بازی کند که گواردیولا در حال حاضر سرمربی اش است. به ادعای بعضی رسانه های اروپایی لئو با پپ صحبت هایش را انجام داده و پس از فسخ قرارداد با کاتالان ها به منچسترسیتی خواهد رفت.

گواردیولا در سه فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا توانست با این تیم سه قهرمانی لالیگا، دو بار فتح لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در کوپا دل ری، سه جام سوپرکاپ اسپانیا، دو قهرمانی جام باشگاه های دنیا و دو جام سوپرکاپ اروپا را به دست آورد و البته دو بار هم بهترین مربی دنیا شد.

سرمربی فعلی منچسترسیتی در آن دوران در مصاحبه هایی که با رسانه های مختلف نموده بود یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تیمش را بازی های درخشان لیونل مسی دانسته بود. گواردیولا رابطه بسیار خوبی با این بازیکن دارد و در تقابل هایی که پس از آن به عنوان سرمربی تیم رقیب با بارسلونا داشت، رابطه خوبش با مسی عیان و تعیین بود. او با بازیکن سابق دوستی مداومی داشته و امیدوار است تا مراحل انعقاد قرارداد در هیچ مرحله ای با مشکل روبرو نشود تا بار دیگر از مسی در ترکیب تیمش استفاده کند.

در هر صورت باید منتظر نشست و دید که آیا مسی در نهایت حاضر به ترک بارسا خواهد شد و کدام باشگاه اروپایی در رقابت برای جذب مسی برنده خواهد شد. در این مورد همچنان باید منتظر اخبار داغ بود، اخباری که در چند روز اخیر مخصوصا 24 ساعت گذشته رسانه های معتبر خارجی را تحت تاثیر قرار داده است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 701

به "حدس مشترک رسانه های اروپایی؛ منچستر سیتی مقصد نهایی مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدس مشترک رسانه های اروپایی؛ منچستر سیتی مقصد نهایی مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید