60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند، ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران

به گزارش مجله یگانه، رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: 130 هزار کلاس درس در سطح کشور به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده که نشان از توجه ویژه مردم به آموزش و پرورش دارد.

60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند، ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهرالله رخشانی مهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با بیان اینکه 60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند؛ گفت: خرسندیم که امروز امورات آموزش و پرورش به دست مردم سپرده شده و موجب توسعه در امر مدرسه سازی شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حمایت های دولت از پروژه های مشارکتی گفت: دولت بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های مشارکتی در کشور اختصاص داده است و شهرستان ها می توانند بدون محدودیت با جذب خیرین از این ظرفیت استفاده نمایند.

به گفته وی، بیش از 130 هزار کلاس درس در سطح کشور به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده که نشان از توجه ویژه مردم به آموزش و پرورش دارد.

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور اضافه کرد: شهرستان بناب یکی از شهرستان های پیشرو در امر احداث مدارس خیرساز در کشور است.

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مردم مدرسه 6 کلاسه خیرساز اسماعیل ظفر در زمینی به مساحت 991 مترمربع با زیربنای 341 مترمربع در سه طبقه افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد که جهت تکمیل این مدرسه 31 میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین مدرسه 6 کلاسه عمار روستای ینگی کند شهر خوشه مهر نیز افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد.

در ادامه سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور به شهرستان بناب مدرسه 12 کلاسه دهخدا بصورت مشارکتی خیرساز به همت خیر مدرسه ساز آقای منصوریان و همچنین مدرسه 6 کلاسه روستای دیزج پروانه از محل اعتبارات سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در بناب کلنگ زنی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 709

به "60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند، ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد مدارس کشور خیرساز هستند، ساخت 130 هزار کلاس درس توسط خیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید