آشنایی با مرکز خرید زیتون اهواز همراه با آدرس

به گزارش مجله یگانه، اهواز و مردم خونگرم و حال و هوای خرید بازارهای شلوغش هر گردشگری را به خودش جذب می نماید. مرکز خرید زیتون اهواز یکی از این بازارهای جذاب است که امروز به آن می پردازیم .

آشنایی با مرکز خرید زیتون اهواز همراه با آدرس

معرفی مرکز خرید زیتون اهواز

مرکز خرید زیتون اهواز که در خیابان خاقانی واقع شده نسبت به مرکز خریدهای دیگر که در کیانپارس قرار دارند، قیمت های مناسبی دارد.

از این رو مجتمع تجاری زیتون می تواند یکی از گزینه های خوب برای خرید گردشگران و مسافران در اهواز باشد.

این مرکز خرید نسبت به مرکز خریدای دیگه که در کیانپارس قرار دارن، قیمت های مناسبی داره. هر طبقه مختص گروه خاصیه مثلا طبقه اول مختص اجناس متفرقه با مارک های مختلف، طبقه دوم پوشاک زنانه، طبقه سوم کیف و کفش، طبقه چهارم پوشاک مردانه و طبقه پنجم مختص لوازم آرایشه.

علاوه بر اینا این پاساژ برای راحتی مشتریاش فست فود و کافی شاپ هم داره. تنوع اجناس در مرکز خرید زیتون برای سلیقه های مختلف کمه اما از نظر قیمتی نسبت به جاهای دیگه به صرفه تره.

با این که در این مرکز خرید فضایی برای تفریح خانواده ها و بچه ها در نظر گرفته نشده اما بعد از سیتی سنتر مهزیار، زیتون پرتردد ترین مرکز خرید اهواز به حساب میاد.

مشخصات مرکز خرید زیتون اهواز

مرکز خرید زیتون در شش طبقه با اجناس مختلف در میدان سنگر واقع شده است. واحدهای تجاری این مرکز در هر طبقه به یک گروه کالا تعلق گرفته است.

طبقه اول اجناس متفرقه با مارک های مختلف ، طبقه دوم پوشاک بانوان ، طبقه سوم کیف و کفش ، طبقه چهارم پوشاک آقایان ، طبقه پنجم لوازم آرایش و طبقه ششم آن هنوز راه اندازی نشده است . تنوع خرید در این مرکز کم ولی از نظر قیمتی نسبت به مراکز دیگر با صرفه تر است.

آدرس مرکز خرید زیتون اهواز

آدرس مرکز خرید زیتون اهواز : ایران ، استان خوزستان ، شهر اهواز ، زیتون کارمندی ، فلکه سنگر ، خیابان خاقانی ، مرکز خرید زیتون اهواز

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 712

به "آشنایی با مرکز خرید زیتون اهواز همراه با آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مرکز خرید زیتون اهواز همراه با آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید