ابتلای اولین نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله یگانه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از ابتلای اولین نفر به کرونا ویروس در استان اطلاع داد.

ابتلای اولین نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تا دوازدهمین روز از اسفندماه 98، حدود 70 نفر بیمار مشکوک ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان بستری و از تمامی آن ها نمونه گرفته و به آزمایشگاه مرجع در تهران ارسال شد.

شیرانی عنوان نمود: از این تعداد پاسخ 50 نفر واصل و تنها یک مورد مثبت گزارش شد. علی رغم مساعد بودن حال بیمار، وی به دلیل داشتن بیماری زمینه ای آسم و برای انجام مراقبت های بیشتر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توضیح داد: کلیه اقدامات مراقبتی و بهداشتی و درمانی و حفاظتی برای خانواده بیمار به عمل آمده است.

وی از انجام مقدمات راه اندازی 15 آزمایشگاه مرجع برای انجام آزمایشات مربوط به کروناویروس در سطح کشور اطلاع داد و گفت: با گسترش تعداد آزمایشگاه ها، پاسخ آزمایشات طی 24 و نهایتاً تا 48 اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 365

به "ابتلای اولین نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای اولین نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید