ارزان ترین مناطق غرب تهران کدامند؟ ، نرخ فروش مسکن در غرب تهران

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، بازار مسکن به دلیل افزایش نرخ در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است؛ اما نکته قابل توجه آن است که به دلیل شرایط مالی و معیشتی مردم و البته با شیوع ویروس کرونا شاهد رکود نسبی در بازار مسکن در چند وقت اخیر بودیم.

ارزان ترین مناطق غرب تهران کدامند؟ ، نرخ فروش مسکن در غرب تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به دلیل افزایش نرخ مسکن، بسیاری از خریداران حال حاضر در این بازار خریداران مصرفی هستند. اما بعضی از افراد برای سرمایه گذاری با نقدینگی خودشان و البته کسب درآمد، به سمت بازار مسکن می فرایند.

منطقه غرب تهران به دلایل مختلف همچون امکانات رفاهی موجود در آن منطقه، یکی از مناطق پرطرفدار برای خریداران و فروشندگان بازار مسکن است.

با توجه به افزایش چشم گیر قیمت خرید خانه در شمال تهران، بسیاری از افراد برای خرید خانه به سمت غرب تهران می فرایند.

برای اطلاعات بیش تر گزارش قیمت مسکن در شمال تهران را بخوانید.

با 10 پایه حقوق کارگری فقط یک متر خانه در پونک می توان خرید!

با توجه به داده های دریافتی از سایت دیوار، قیمت خرید مسکن در غرب تهران در چند سال گذشته افزایش داشته و بعضی از مناطق به دلیل تراکم جمعیت پایین تر قیمت بالاتری را نسبت به سایر مناطق دارند. منطقه مرزدارن در غرب تهران، با متوسط قیمت متری 53 میلیون تومان گران ترین محله در بین مناطق غرب تهران دارد. در مقابل منطقه تهرانسر با متوسط قیمت 24 میلیون تومان برای هر متر مربع، کم ترین قیمت فروش مسکن را دارد.

همچنین محله پونک، با نرخ متوسط 45 میلیون تومان در رتبه دوم گران ترین منطقه برای خرید مسکن در بین مناطق غرب تهران واقع شده است.

نکته قابل توجه اختلاف قیمت بین سه منطقه جنت آباد است. جنت آباد جنوبی شاید به دلیل دسترسی بهتر به وسایل نقلیه عمومی، متوسط قیمت هر متر مسکن 43 میلیون تومان را دارد اما جنت آباد شمالی با متوسط قیمت 39 میلیون تومان برای هر متر خانه ارزان تر از دیگر محله های جنت آباد است.

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1121

به "ارزان ترین مناطق غرب تهران کدامند؟ ، نرخ فروش مسکن در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین مناطق غرب تهران کدامند؟ ، نرخ فروش مسکن در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید