تور آفریقای جنوبی: برترین بازارهای کیپ تاون در آفریقای جنوبی

به گزارش مجله یگانه، معرفی بازارهای کیپ تاون

شهر کیپ تاون یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قاره آفریقا به شمار می رود و سالانه میلیون ها نفر از سرتاسر جهان به این شهر زیبای آفریقایی سفر می نمایند. تجربه طعم لذیذ غذاهای آفریقایی، شرکت در تورهای سافاری و خرید کردن در بازارهای محلی از جمله جاذبه های گردشگری این شهر هستند. امروز تصمیم داریم بعضی از برترین بازارهای کیپ تاون را به شما معرفی کنیم؛ این بازارها جزء معروف ترین بازارهای آفریقای جنوبی هستند و انواع و اقسام محصولات و کالاها را به مشتریان ارائه می نمایند. اگر می خواهید خرید کنید و برای عزیزانتان سوغاتی خریداری کنید؛ یا اگر می خواهید غذاها و نوشیدنی های سنتی آفریقایی را با قیمت منصفانه خرید کنید این بازارها برترین انتخاب برای شما خواهند بود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به آفریقای جنوبی و بازارهای کیپ تاون بزنیم.

تور آفریقای جنوبی: برترین بازارهای کیپ تاون در آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

میدان گرین مارکت | GREENMARKET SQUARE

یکی از مشهورترین بازارهای کیپ تاون بدون شک گرین مارکت است و جهانگرد های زیادی برای خرید به این جا می آیند. این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر است و مکانی ایده آل برای خرید سوغاتی و هدیه است. در این بازار غرفه های متعدد و رنگارنگی وجود دارند که به فروش انواع و اقسام آثار هنری، صنایع دستی، سوغاتی های آفریقایی می پردازند. گرین مارکت حال و هوای بسیار سرزنده و پرجنب و جوشی دارد و علاوه بر جهانگرد ها مردم محلی هم برای خرید و سپری کردن وقت به این مکان می آیند. اگر بعد از پرسه زدن لابلای غرفه ها و خرید گرسنه شدید می توانید به یکی از رستوران های نزدیک بروید و یک غذای خوشمزه آفریقایی سفارش بدهید. در گرین مارکت می توانید یک روز بسیار هیجان انگیز و به یادماندنی داشته باشید و با کلی خرید و خاطره خوب از بازار برگردید.

  • آدرس : Greenmarket Square, Burg St & Longmarket Street, Cape Town, South Africa

بازار محصولات کشاورزی | ORANJEZICHT CITY FARM MARKET

بازار محصولات کشاورزی Oranjezicht هر شنبه در خلیج گرنجر برگزار می شود و مزرعه داران و فراورینمایندگان محصولات مختلف خود را برای فروش به این بازار می آورند. در این بازار می توانید میوه ها و سبزیجات تازه و طبیعی را مستقیما از فراوری نماینده و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر بخرید. اگر در سفر به کیپ تاون امکان آشپزی برایتان وجود دارد می توانید برترین و باکیفیت ترین میوه و سبزیجات را با قیمتی منصفانه از خود فراورینماینده بخرید. بعلاوه فرآورده های لبنی ارگانیک، نان های خانگی خوشمزه، تخم مرغ های محلی و … هم برای فروش عرضه می شوند. اگر بعد از پرسه زدن در این بازار گرسنه شدید و دلتان یه وعده غذای آفریقایی خوشمزه کرد می توانید از غرفه هایی که غذاها و نوشیدنی های خانگی می فروشند خرید کنید و دلی از عزا دربیاورید. در شنبه بازار علاوه بر میوه و سبزیجات، انواع گونه های گل و بذر گیاهان و سبزیجات هم به فروش می رسد که برای کسانی که علاقه مند به باغبانی هستند بسیار جالب خواهد بود.

  • ساعت کار: 8 صبح تا 2 بعدازظهر
  • آدرس: Granger Bay Blvd, V & A Waterfront, Cape Town, South Africa

بازار خرده فروشان | NEIGHBOURGOODS MARKET

یکی دیگر از بازارهای کیپ تاون که حسابی سرگرمتان خواهد نمود بازار خرده فروشان است. این بازار کنار کارخانه بیسکوییت سازی شهر واقع شده است و محلی پرشور و سرزنده برای خرید کردن است. خرده فروشان، طراحان و فراوری نمایندگان مختلف از سرتاسر شهر به این بازار می آیند تا محصولاتشان را به فروش برسانند. انواع و اقسام لباس و پوشاک را با قیمتی نسبتا مقرون به صرفه می توانید در این بازار بخرید؛ بعلاوه غذاها و نوشیدنی های مختلف و سنتی هم در این بازار عرضه می شوند. اگر می خواهید برای خودتان خرید کنید یا برای عزیزانتان سوغاتی بخرید این بازار یکی از برترین مکان هاست. در این بازار از انواع لباس و پوشاک تا محصولات چرمی و جواهرآلات و بدلیجات وجود دارد و مطمئنا هیچ کس دست خالی از بازار برنمی شود. بسیاری از مردم محلی برای وقت گذرانی و سپری کردن روز تعطیلشان به این بازار می آیند و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری می نمایند.

  • ساعات کار: 9 صبح تا 3 بعدازظهر
  • آدرس: Albert Rd, Woodstock, Cape Town, South Africa

بازار خانواده | BLAAUWKLIPPEN FAMILY MARKET

بازار بلائوکلیپن یکی دیگر از بازارهای کیپ تاون است که بیشتر حال و هوایی خانوادگی دارد. اگرچه تمرکز اصلی در این بازار روی غذا و نوشیدنی است اما غرفه های متعددی به فروش محصولات هنری، صنایع دستی و پوشاک و البسه مد روز و هنری هم می پردازند. این بازار در سال 2011 افتتاح شده و چون در روز تعطیل هفته برگزار می شود پاتوق مورد علاقه خانواده های کیپ تاون برای پیک نیک است. بازار خانواده در فضای باز و لابلای تاکستان های کیپ تاون برگزار می شود و نیمکت های متعددی برای استراحت و غذا خوردن خانواده ها در نظر گرفته شده است.

  • ساعات کار: روزهای یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 3 بعدازظهر
  • آدرس: Blaauwklippen Family Market, R44 Strand Rd, Stellenbosch, South Africa

بازار خلیج هاربر | Bay Harbour Market

بازار خلیج هاربر یکی از پرشورترین بازارهای کیپ تاون است و بسیاری از گردشگران و جهانگرد ها حتی برای لذت بردن از حال و هوای این بازار هم که شده به این مکان می آیند. انواع غذا، نوشیدنی، صنایع دستی، آثار هنری، محصولات مد و زیبایی و موسیقی زنده همه زیر یک سقف جمع شده اند و این بازار جالب و تماشایی را به وجود آورده اند. این بازار مشهور در ساختمان کارخانه سابق ماهی و نزدیک خلیج Hout قرار گرفته است. حدود 80 غرفه در بازار وجود دارند و انواع محصولات از ماهی و صدف های تازه صید شده تا انواع قهوه را به فروش می رسانند. در گوشه و کنار بازار هم نوازنده های دوره گرد حضور دارند و با اجرای زنده موسیقی حال و هوای پرشورتری به این بازار می دهند.

  • ساعات کار: شنبه و یکشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 4 بعدازظهر
  • روز آدینه از ساعت 5 بعدازظهر تا 9 شب
  • آدرس: Harbour Rd, Hout Bay, Cape Town, South Africa

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1547

به "تور آفریقای جنوبی: برترین بازارهای کیپ تاون در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: برترین بازارهای کیپ تاون در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید