تایلند سال جاری میزبان 32 میلیون گردشگر است

به گزارش مجله یگانه، مقامات گردشگری تایلند اعلام کردند، امیدوارند سال جاری مجموع کل توریست های خارجی این کشور به 32.4 میلیون نفر برسد.

تایلند سال جاری میزبان 32 میلیون گردشگر است

با کمترین قیمت تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر گردشگری و ورزش تایلند خاطرنشان کرد، شمار گردشگران ورودی به این کشور در ماه اکتبر با رشد 1.8 درصدی در مقایسه با سال گذشته به 1.9 میلیون نفر رسیده است، این در حالی است که با درگذشت پادشاه تایلند در تاریخ 13 اکتبر، تمامی فستیوال ها و برنامه های شاد به مدت یک ماه تعلیق شده اند.

کوبکا واتانوارانگکول همچنین عنوان نمود با توجه به رشد مثبت آمار ورودی گردشگران، ما همچنان امیدواریم به هدف جذب 32 میلیون گردشگر در سال 2016 دست یابیم؛ اما در عین حال نمی خواهیم فقط روی کمّیت و شمار گردشگران تمرکز کنیم و هدف اصلی ما افزایش درآمدهاست.

صنعت گردشگری 10 درصد از فراوری ناخالص ملی تایلند را به خود اختصاص می دهد و از زمانی که دولت نظامی در سال 2014 با سرانجام دادن به ناآرامی ها روی کار آمد، گردشگری از جمله معدود حوزه های درخشان در اقتصاد نابسامان تایلند بوده است. میزان صادرات و مصرف داخلی تایلند به طرز سرسختانه ای کند است.

پیش از این هدف صنعت گردشگری تایلند در امسال جذب 33 میلیون توریست بود اما با توجه به کاهش ورود گردشگران چینی این چشم انداز در تاریخ 4 اکتبر به 32.4 میلیون نفر کاهش یافت. در میان گردشگران کشورهای مختلف چینی ها مهمتر ین بازار گردشگری تایلند محسوب می شوند.

وزارت گردشگری و ورزش تایلند پیش بینی نموده میزان درآمدهای حاصل از این صنعت امسال به 46.06 میلیارد دلار خواهد رسید که 11.7 درصد بیش از سال 2015 است.

در نیمه اول سال 2016 میلادی در مجموع 24.84 میاون گردشگر خارجی وارد خاک تایلند شدند.

محدودیت های صنعت سرگرمی و تلویزیون تایلند به سبب درگذشت پادشاه این کشور از تاریخ 14 نوامبر رفع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 186

به "تایلند سال جاری میزبان 32 میلیون گردشگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند سال جاری میزبان 32 میلیون گردشگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید