توزیع گوشت گوسفندی 142 هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

به گزارش مجله یگانه، ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می گردد.

توزیع گوشت گوسفندی 142 هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم 142 هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت 152 هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

به گزارش ایسنا، محمد جعفری - معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام - اظهار کرد: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد احتیاج و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به این که ذخایر استراتژیک گوشت در شرایط مناسبی قرار گرفته است، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می گردد و محدودیتی برای توزیع در استان های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می گردد.

وی توضیح داد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط 145 هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز 135 هزار تومان است که در سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع کنندگان تحویل داده می گردد.

جعفری گفت: توزیع کنندگان این محصولات می توانند حداکثر 7000 تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه نموده و به دست مردم برسانند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1710

به "توزیع گوشت گوسفندی 142 هزار تومانی بدون محدودیت در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع گوشت گوسفندی 142 هزار تومانی بدون محدودیت در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید