ثبت نام 320 هزار مرد مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران-معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام 320 هزار مرد مجرد بالای 23 سال در طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد و گفت: احتمال تمدید زمان ثبت نام مجردان در این طرح وجود دارد.

ثبت نام 320 هزار مرد مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وزارت راه وشهرسازی؛ آقای محمود محمودزاده گفت: در مجموع تا به امروز بیش از 3 میلیون و 179 هزار متقاضی در سامانه ثمن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: برای بخش عمده ای از این تعداد یعنی بیش از 3 میلیون نفر معادل 95 درصد متقاضیان، مراحل پالایش سه شرطِ فرم ج، عدم مالکیت خصوصی و تاهل در ستاد صورت گرفته و فهرست افراد پالایش شده به کارتابل استان ها برای آنالیز شرط چهارم یعنی سابقه سکونت ارسال شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان ها نیز در حال پالایش شرط چهارم یعنی سابقه سکونت حداقل 5 سال و یا ثبت سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن هستند که نتایج آنالیز را ثبت و به ستاد اعلام خواهند کرد.

محمودزاده اظهار امیدواری کرد تا این بخش از پالایش نیز در استان ها و شهر های نو انجام گردد و به زودی به اتمام برسد.

وی شرح داد: برای آن دسته از متقاضیان که شرط چهارم احراز گردد با پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می شوند تا برای آن ها حساب باز گردد و مراحل خود را طی نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد تعداد ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن نیز گفت: تا به امروز 320 هزار نفر از مردان مجرد بالای 23 سال سن در سامانه ثمن ثبت نام کردند. چنانچه با تقاضای قابل ملاحظه ای برای تمدید روبرو بشویم احتمال تمدید وجود دارد. در غیر این صورت سامانه ثبت نام 20 بهمن ماه بسته خواهد شد.

محمودزاده در مورد ثبت نام خودمالکان و معرفی آن ها به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن گفت: تقاضای بیش از 58 هزار مالک برای دریافت تسهیلات خودمالکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت و به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1529

به "ثبت نام 320 هزار مرد مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 320 هزار مرد مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید