جراحت 213 مسافر در حادثه برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور

به گزارش مجله یگانه، رسانه ها از برخورد دو قطار مترو در یکی از ایستگاه های پایتخت مالزی و وخامت حال چهل و هفت تن خبر دادند.

جراحت 213 مسافر در حادثه برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر حمل و نقل مالزی از تحقیقات در خصوص برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور پایتخت مالزی در دوشنبه شب که منجر به مصدومیت 213 نفر شد، اطلاع داد

به نوشته وبگاه شبکه خبری راشاتودی وی کاسیونگ وزیر حمل و نقل مالزی گفت که در جریان این سانحه 166 مسافر دچار جراحت جزئی شدند و حال 47 نفر دیگر وخیم است و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

حدود ساعت 8:33 شب به وقت محلی، دو قطار مترو در یک ایستگاه زیرزمینی نزدیک ایستگاه کی ال سی سی باهم برخورد کردند. یکی از این قطارها خالی و دیگری 232 مسافر حمل می کرد. فیلم های گرفته شده از این سانحه از سقوط شیشه های شکسته شده و مسافران پریشان حال که بعضی خون آلود بودند، حکایت دارد.

وزیر حمل و نقل مالزی گفته که از بروز این سانحه ناراحت است. وی اضافه نمود که یک کمیته تحقیق ویژه دروزارت حمل و نقل تشکیل شده تا گزارش فنی را در خصوص این حادثه آنالیز کند.

محی الدین یاسین نخست وزیر مالزی نیز در واکنش به این سانحه خواهان تحقیق در این زمینه شده و گفته است که باید بلافاصله اقدامات سختگیرانه انجام گردد. رسانه ها تا به امروز به علت دقیق بروز این سانحه ریلی اشاره ای نکرده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1174

به "جراحت 213 مسافر در حادثه برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جراحت 213 مسافر در حادثه برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید