جزئیات پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها به مهدی طارمی

به گزارش مجله یگانه، در شرایطی که مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در اردوی تیم ملی ایران به سر می برد و در تورنمنت کافا حضور دارد، حدس درباره مقصد او برای فصل آینده ادامه دارد.

جزئیات پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها به مهدی طارمی

طارمی که فصل گذشته با 22 گل عنوان برترین گلزن لیگ پرتغال را به دست آورد، تا تابستان 2024 با پورتو قرارداد دارد، اما هنوز معین نیست که باشگاه پرتغالی برنامه ای برای فروش این بازیکن و کسب عایدی از این طریق دارد یا نه.

در هفته های گذشته، بحث انتقال احتمالی طارمی به تیم هایی، چون ولورهمپتون انگلیس و میلان ایتالیا به صورت جدی مطرح شد. بعلاوه خبر هایی از علاقه منچستریونایتد به این مهاجم که به زودی 31 ساله می گردد، رسانه ای شده است؛ آن هم در حالی که گفته می گردد بند فسخ قرارداد طارمی بالغ بر 20 میلیون یورو است.

اما در کنار این خبر های اروپایی، بحث علاقه تیم های عربستانی به طارمی هم شدت گرفته است. بعد از آنکه اعلام شد باشگاه الهلال عربستان میخواهد مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند، روز گذشته هم خبر هایی از تمایل الاهلی و النصر دو تیم بزرگ دیگر عربستان به طارمی مطرح شد.

روزنامه ابولا پرتغال شب گذشته در این خصوص از پیشنهاد بالای الهلال و النصر به طارمی پرده برداشت و نوشت:

الهلال و النصر دو باشگاهی هستند که مایل به جذب طارمی در جابجایی تابستانی هستند و بعلاوه به مهاجم پورتو قراردادی 10 میلیون یورویی و پنج ساله پیشنهاد داده اند.

ابولا البته تاکید نموده است که طارمی مایل نیست به عربستان برود و علتش را این طور بیان کرد: به نظر نمی رسد این مهاجم ایرانی مایل به پیروی از کریستیانو رونالدو و بنزما باشد، به ویژه به این علت که میلان قبلاً علاقه مند به جذب او برای جای خالی زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب روسونری است.

از سوی دیگر پدرو آلمیدا خبرنگار حوزه جابجایی فوتبال پرتغال هم خبر نوی در این ارتباط منتشر کرد و مدعی شد باشگاه الهلال همزمان طارمی و سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو را می خواهد.

به نوشته آلمیدا، الهلال حاضر است مبلغ 30 میلیون یورو برای مهاجم و سرمربی پورتو به این باشگاه پرتغالی بدهد.

الهلال علاوه بر ترمیم خط حمله خود، همچنان در بحث انتخاب سرمربی بلاتکلیف است و کوشش برای پیدا کردن یک گزینه نو ادامه دارد.

کونسیسائو هم که این فصل با پورتو قهرمان جام حذفی پرتغال شد، با این باشگاه قرارداد دارد، اما می تواند با پرداخت مبلغی به عنوان حق فسخ، از این تیم جدا بگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1768

به "جزئیات پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها به مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها به مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید