جشنواره هفت سین مدرس

به گزارش مجله یگانه، معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی این دانشگاه، جشنواره هفت سین مدرس را برگزار می کند.

جشنواره هفت سین مدرس

به گزارش خبرنگاران، جشنواره هفت سین مدرس دانشگاه تربیت مدرس ویژه دانشجویان ایرانی و بین الملل، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار می شود. قالب آثار شامل عکس و فیلم کوتاه از سفره هفت سین نوروز 1401 اعلام شده است.

برخورداری از اصالت و استفاده از اثر به عنوان سفره هفت سین در آیین تحویل سال خانواده؛ دارا بودن جلوه ها و نمادهای هنری و پیام های فرهنگی و هویتی ایرانی اسلامی و خرده فرهنگ های قومی و مذهبی ایرانی؛ برخورداری از ابتکار، خلاقیت و ایده های نو در آراستن سفره هفت سین؛ دارا بودن زیبایی بصری(رنگ بندی، چیدمان و...)؛ دارا بودن پیام محیط زیستی و ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه، معیارهای داوری آثار عنوان شده است.

به نفرات اول تا هفتم به ترتیب، نفر اول لوح تقدیر و مبلغ 800 هزار تومان؛ نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 700 هزار تومان؛ نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ 600 هزار تومان؛ نفر چهارم لوح تقدیر و مبلغ 500 هزار تومان؛ نفر پنجم لوح تقدیر و مبلغ 400 هزار تومان؛ نفر ششم لوح تقدیر و مبلغ 300 هزار تومان؛ نفر هفتم لوح تقدیر و مبلغ 200 هزار تومان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از تاریخ 1 لغایت 14 فروردین 1401 آثار خود را به آدرس [email protected] ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1566

به "جشنواره هفت سین مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره هفت سین مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید