حذف سلیمی، لطمه بزرگی به کاراته بود، با مقصران داخلی برخورد شود

به گزارش مجله یگانه، داود روشنایی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: به فدراسیون کاراته و شخص رئیس فدراسیون انتقاداتی دارم، ولی زمانی که نام ایران در بلندای قله جهان می درخشد حاضرم جانم را هم فدای ایران کنم، چرا که در طول هشت سال جنگ تحمیلی سخت ترین مأموریت ها را پذیرفتم که وطنم در جهان مثل مروارید بدرخشد و اکنون سکوت در برابر خیانت برخی امتحان پس داده ها جایز نیست.

حذف سلیمی، لطمه بزرگی به کاراته بود، با مقصران داخلی برخورد شود

وی ادامه داد: آقایانی که ادعای دلسوزی برای کاراته دارند، نیک می دانند که آرامش این روزهای کاراته، موفقیت های درخشان و کسب سهمیه های المپیک در دوران مدیریت طباطبایی متعلق به همه کاراته کشور است و منافق گونه به هر طریقی سعی در ایجاد اخلال و بردن کاراته به سمت و سوی حاشیه دارند. متأسفانه به صراحت باید بگویم که آقایان از هر تلاشی برای ضربه به کاراته کوتاهی نمی کنند.

این داور جهانی با بیان اینکه کاراته چشم به افتخارات بزرگ در المپیک 2020 توکیو دارد اضافه نمود: اهالی کاراته به خوبی از ماهیت این دست افراد شناخت دارند. افرادی که از هر دری وارد می شوند تا مدال های با ارزش در میادین مختلف و آقایی کاراته ایران در جهان را با طرح مسائلی ساخته ذهن معیوب خود وارونه جلوه دهند. هدف اصلی این افراد معلوم الحال هم لطمه به کاراته، عدم موفقیت و ضعف در مدیریت فعلی فدراسیون است.

روشنایی گفت: در طول سالهای اخیر افرادی متعددی مدیریت فدراسیون کاراته را برعهده داشته اند و زحمات زیادی برای اعتلای این رشته متحمل شدند تا کاراته با قدرت به راه خود ادامه دهد و به موفقیت های بزرگ با تلاش مربیان و قهرمانان خود دست پیدا کند. افرادی که خود را صاحب کاراته می دانند و به دنبال منافع شخصی هستند، نمی خواهند موفقیت این رشته در المپیک را با مدیریت طباطبایی ببینند و به همین دلیل است هر چه در توان دارند برای حذف دلسوزان کاراته بکار می گیرند.

وی اضافه نمود: جواد سلیمی یکی از برجسته ترین و موفقت ترین اعضای شورای داوران جهان بود که تلاش و خدمات برجسته وی به داوری کاراته ایران و جهان و همچنین حمایت های بی دریغ وی از کاراته ایران بر کسی پوشیده نبوده و نیست. به همین دلیل است که آقایان به ظاهر دلسوز تلاش دارند با ایجاد حاشیه برای وی، دوری موقت از کرسی جهانی را به ضعف مدیریت در فدراسیون طباطبایی نسبت دهند. در واقع هدف آقایان شخص طباطبایی است که به کاراته ایران لطمه خواهند زد.

این داور جهانی کاراته در پایان گفت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کاراته ایران از رئیس فدراسیون می خواهم موضوع فوق را پیگیری کرده با مقصران آن و خیانتی که به کاراته ایران روا داشته اند برخورد کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 396

به "حذف سلیمی، لطمه بزرگی به کاراته بود، با مقصران داخلی برخورد شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سلیمی، لطمه بزرگی به کاراته بود، با مقصران داخلی برخورد شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید