حریفان تیم ملی در جام جهانی فوتسال معین شدند؛ همگروهی ایران با آرژانتین و آمریکا

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- گروه بندی مسابقات جام جهانی فوتسال معین شد.

حریفان تیم ملی در جام جهانی فوتسال معین شدند؛ همگروهی ایران با آرژانتین و آمریکا

به گزارش خبرنگاران، ایران حریفان خود در جام دنیای فوتسال 2021 را شناخت. قرعه کشی مسابقات جام دنیای فوتسال 2021 در مقر فیفا برگزار گردید که تیم فوتسال کشورمان حریفان خود در این پیکارها را شناخت.شاگردان ناظم الشریعه در گروه ششم با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکاهمگروه شدند. گروه بندی این پیکارها به توضیح زیر است:

گروه بندی نهایی جام دنیای 2021 لیتوانی

گروه اول:لیتوانی-کاستاریکا-قزاقستان- ونزوئلا

گروه دوم:روسیه-مصر-گواتمالا- ازبکستان

گروه سوم:پرتغال-تایلند- جزایر سلیمان- مراکش

گروه چهارم:برزیل-جمهوری چک- پاناما- ویتنام

گروه پنجم:اسپانیا- پاراگوئه-ژاپن-انگولا

گروه ششم:آرژانتین-ایران-صربستان- آمریکا

این پیکارها از 21 شهریور در لیتوانی شروع می گردد. برنامه مسابقات ایران در جام دنیای فوتسال 2021 لیتوانی:

بازی نخست (14 سپتامبر / 23 شهریور):

* صربستان - ایران

بازی دوم (17 سپتامبر / 26 شهریور):

* ایران - ایالات متحده آمریکا

بازی سوم (20 سپتامبر / 29 شهریور):

* ایران - آرژانتین

قرعه کشی رقابت های جام دنیای 2021 فوتسال دقایقی قبل برگزار گردید و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت؛ رقبایی که هر یک اسم و رسم دار هستند و کار شاگردان سید محمد ناظم الشریعه را سخت خواهند کرد. بنابر قرعه کشی اجرا شده جام دنیای فوتسال، ملی پوشان ایران در گروه ششم این رقابت ها باید به مصاف تیم های ملی آرژانتین، صربستان و آمریکا بروند که قدرتمندترین حریف آنها آرژانتین است، اما آمریکا و صربستان نیز با توجه به نمایش فیزیکی و جنگده ای که همیشه دارند، می تواند کار ایران را سخت نمایند.

تیم ملی فوتسال ایران که در جام دنیای 2016 بهترین عملکردش را در تاریخ ورزش ایران داشت و توانست به عنوان نخستین ورزش گروهی روی سکوی دنیای برود و به مدال برنز دست پیدا کند که همین امر موجب شده تا شاگردان ناظم الشریعه در امسال نیز به دنبال خلق شگفتی و رویاپردازی دیگری باشند.

فوتسالیست های ایرانی پنج سال قبل پس از اینکه پایین تر از اسپانیا و آذربایجان در رده سوم گروه F قرار گرفتند، به عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و در نخستین گام، شاهکار کردند و برزیل، پُرافتخارترین تیم دنیا را از پیش رو برداشتند و بعد از آن هم پاراگوئه قدرتمند را شکست دادند. شکل گروه بندی شِش گانه جام دنیای لیتوانی نشان می دهد که تقریبا تمام گروه ها متعادل هستند و البته باید گروه مرگ را بخاطر حضور تیم های اول(آرژانتین) و سوم(ایران) دنیا در سال 2016 به گروه E اختصاص داد

تیم ملی ایران بعد از باخت 4 بر 3 در ملاقات جذاب مرحله نیمه نهایی جام دنیای فوتسال در سال 2016، پرتغال را در ملاقات رده بندی شکست داد و در صندلی سوم ایستاد ولی امسال برای رسیدن به این افتخار مهم، مطمئنا کار سختتری خواهد داشت. آرژانتین که یکی از همگروه های تیم ملی فوتسال ایران در جام دنیای 2021 است، در دوره گذشته با شکست دادن اوکراین، مصر، پرتغال و سوریه به مقام قهرمانی رسید و بدون شک با توجه به قهرمانی اخیرش در آمریکای جنوبی، گزینه اول قهرمانی در جام دنیای نیز به حساب می آید.

صربستان نیز در ملاقاتهای تدارکاتی با تیم ملی ایران همیشه نشان داده از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار است و همیشه دردسرساز بوده و همچنین آمریکا نیز که به تازگی در این رشته قدرت نمایی نموده، به دنبال کسب نتیجه ای خوب در جام دنیای است. رقابت های جام دنیای 2021 از روز بیست و یکم شهریورماه شروع می گردد که تیم ملی ایران با توجه به حضورش در گروه E دو روز پس از شروع بازی ها باید به میدان برود. نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام دنیای فوتسال لیتوانی روز 23 شهریور 1400 مقابل صربستان خواهد بود و پس از آن در روز 26 شهریور باید به مصاف آمریکا برود و در روز 29 شهریور آخرین ملاقات مرحله گروهی را برابر تیم ملی آرژانتین برگزار کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1196

به "حریفان تیم ملی در جام جهانی فوتسال معین شدند؛ همگروهی ایران با آرژانتین و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان تیم ملی در جام جهانی فوتسال معین شدند؛ همگروهی ایران با آرژانتین و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید