حمیداوی: خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است

به گزارش مجله یگانه، مالک باشگاه شهر خودرو خراسان به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در دریافت حق میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

حمیداوی: خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزای خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، فرهاد حمیداوی گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی مرزهای دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر بُرده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال نموده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان فروگذاری نمی نمایند.

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان اضافه نمود: به عنوان نماینده ای از فوتبال شرق ایران که برای نخستین بار به مسابقات آسیایی راه پیدا کردیم صراحتاً عرض می کنم که خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است. در حالی که مملکت مان در امنیت کامل است حاضر به میزبانی بازی های خود در هیچ جایی غیر از خاک وطن نیستیم. باشگاه شهر خودرو خراسان بر این تصمیم خود مصمم است و آبرو و عزت ایران اسلامی را فدای چند بازی آسیایی نخواهد کرد.

وی تاکید نمود: در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای عربی منطقه از حضور در کشور عزیزمان و خصوصا مشهدالرضا ابراز شادمانی می کردند و ای کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت تاثیر جوسازی های دشمنان ما قرار نگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 222

به "حمیداوی: خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی: خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید