دستور استاندار خراسان جنوبی برای رفع دغدغه های جانبازان

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی برای پیگیری مسائل جانبازان استان قول مساعد داد.

دستور استاندار خراسان جنوبی برای رفع دغدغه های جانبازان

محمدصادق معتمدیان، چهارشنبه شب 18 دی، در دیدار صمیمی با جانبازان بالای 70 درصد استان بعد از شنیدن مسائل و خواسته های آنان، اظهار کرد: این وظیفه ماست که تا حد امکان و تا آن جا که در حوزه اختیارات دستگاه های اجرایی است، پیگیر مطالبات و خواسته های جانبازان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فرصت های مدیریتی محدود است و به سرعت می گذرد، شرح داد: باید از این فرصت ها به گونه ای استفاده کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم.

به گزارش خبرنگاران، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی، خدمت به مردم در اولویت کارهاست، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه به گونه ای اقدام کنیم که پس از فراغت از دوره مدیریت، لیست کارهای انجام نشده بسیار کمتر از اقدامات اجرا شده باشد.

معتمدیان با مرور خواسته های جانبازان، گفت: تمام تلاش ما بر این است که دغدغه های جانبازان رفع شود.

وی بیان نمود: بخشی از موارد عنوان شده نیاز به اصلاح قانون دارد؛ لذا برای رفع آن ها با وزارت کشور و بنیاد شهید کشور مکاتبه خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای رفع مسائلی که در حوزه کاری دستگاه های اجرایی در داخل استان است، دستورات لازم صادر خواهد شد.

بهسازی معابر و مجتمع های بین راهی و جایگاه های سوخت برای استفاده بهتر جانبازان، افزایش پارکینگ های مختص جانبازان و معلولان در سطح شهرها، رسیدگی به خانواده جانبازان، توجه به اشتغال فرزندان جانبازان، اختصاص حق ایثارگری برای فرزندان جانبازان، تأمین مسکن متناسب با شرایط جسمی جانبازان و... از خواسته های جانبازان حاضر در این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 202

به "دستور استاندار خراسان جنوبی برای رفع دغدغه های جانبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور استاندار خراسان جنوبی برای رفع دغدغه های جانبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید