قیمت تور عمان: ملاقات علی باقری با وزیر خارجه عمان در مسقط

به گزارش مجله یگانه، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز با وزیر خارجه عمان در مسقط ملاقات و گفت وگو کرد.

قیمت تور عمان: ملاقات علی باقری با وزیر خارجه عمان در مسقط

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (چهارشنبه) به منظور ملاقات و گفت وگو با مقامات عمانی وارد مسقط شد، با بدر البوسعیدی وزیر خارجه همان ملاقات و گفت وگو کرد.

باقری در این ملاقات با تاکید بر سیاست دولت تازه مبنی بر تعامل بیشتر با همسایگان، روابط با عمان را روابطی محبت آمیز و نمونه خواند.

وزیر خارجه عمان هم روابط دو کشور همسایه را بر پایه اعتماد خواند و جمهوری اسلامی ایران را کشوری محوری در منطقه توصیف کرد.

باقری در ادامه سفر خود با شیخ خلیفه الحارثی همتای عمانی ملاقات و گفت وگو کرد. در این ملاقاتها روابط دوجانبه و راه های ارتقای روابط در تمامی بخش ها به خصوص در بخش مالی مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

وی پیش از این به پاکستان و قبل از آن هم به قطر سفر و با مقامات این کشورها ملاقات و گفت وگو کرد.

باقری در دوحه با وزیر خارجه و قائم مقام وزیر خارجه قطر ملاقات و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفت وگو پرداخت.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه 12 مهر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره سفر علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه به دوحه گفت: این سفر در ادامه سفرهای معاون سیاسی وزارت خارجه به منطقه است. چارچوب های منظم رایزنی های سیاسی در سطح معاونان سیاسی وزارت خارجه ایران با همتایان در منطقه داریم. البته این یک پیغام کاملا روشن هم دارد که اولویت ایران منطقه و روابط با همسایگان است و آقای باقری در اولین سفر خارجی خود به منطقه رفته است و این پیغام خود را برای اهل نظر دارد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1326

به "قیمت تور عمان: ملاقات علی باقری با وزیر خارجه عمان در مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: ملاقات علی باقری با وزیر خارجه عمان در مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید