راهیابی بهمن عسگری به نیمه نهایی، آسیابری حذف شد

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران به فرانسه، در مبارزات وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری دور نخست استراحت داشت، سپس برابر توماس سور انکروینن از فنلاند هشت بر صفر پیروز شد و در ادامه و در مبارزه با فزونی 3 بر صفر برابر ایوان کوربایف از بلاروس راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و سپس کازنتسوف از روسیه را 3 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

راهیابی بهمن عسگری به نیمه نهایی، آسیابری حذف شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

در همین وزن علی اصغر آسیابری دور نخست آینازاروف از قزاقستان را یک بر صفر شکست داد و در مبارزه دوم برابر عبدالرحمان سنه از سنگال در حالی که از ناحیه چشم مصدوم بود، 2 بر یک باخت و حذف شد.

در رقابتهای امروز، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت با رجحان مقابل آندره آ استانکو از رومانی (5 بر یک)، صوفیا بودریانه از کشور فرانسه (7 بر 2) و شارا هوبریچ از آلمان (با رأی داوران) راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله ّبرابر سراب اوزچلیک از ترکیه دارنده طلا و برنز دنیا، سه طلا، دو نقره و چهار برنز قهرمانی اروپا 3 بر صفر باخت تا برای کسب مدال برنز در ملاقات رده بندی کوشش کند.

طراوت خاکسار دور نخست استراحت داشت و سپس ویداد آرو از الجزایر را یک بر صفر شکست داد. وی دور سوم برابر مایا چارر از سوئیس باخت. این رقیب سوئیسی دور بعد باخت تا خاکسار از جدول مسابقات خارج شد.

همچنین امیر مهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم دور نخست با نتیجه یک به 2 برابر رافیض حسن اف از آذربایجان باخت. در همین وزن امیررضا میرزایی هم 3 به 6 به برون براک از کرواسی باخت. این دو کاراته کا از دور مسابقات حذف شدند.

فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتای انفرادی و علی مسکینی نیز در کومیته وزن 60- کیلوگرم از دور کنار رفتند.

این رقابتها به مدت سه روز در پاریس ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 146

به "راهیابی بهمن عسگری به نیمه نهایی، آسیابری حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی بهمن عسگری به نیمه نهایی، آسیابری حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید