صندوق پژوهش و فناوری در مراکز علمی-کاربردی کشور ایجاد می گردد

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/البرز مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: قرار است تا انتها سال جاری صندوق پژوهش و فناوری را با یاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری برای یاری به مراکز نوآور و هسته های فناور ایجاد کنیم.

صندوق پژوهش و فناوری در مراکز علمی-کاربردی کشور ایجاد می گردد

محمدحسین موسی زاده امروز دوشنبه 18 آذر در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاه مهارتی به دنبال توسعه اشتغال در کشور است.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به برگزاری رویداد شتاب استارتاپی به وسیله دانشگاه علمی-کاربردی اضافه نمود: تاکنون 18 مورد از این رویدادها برگزار شده و تا انتها سال نیز 50 رویداد دیگر برگزار می گردد.

مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به ضرورت حضور سرمایه گذاران ریسک در استارتاپ ها اضافه نمود: حضور این افراد برای تجاری سازی ایده های ارایه شده در استارتاپ ها لازم است.

وی گفت: در جریان برگزاری رویدادهای شتاب استارتاپی؛ توسعه اشتغال در سطح استان ها اهمیت بالایی دارد.

موسی زاده در ادامه به فعالیت مراکز نوآوری در کشور اشاره نمود و ادامه داد: در حال حاضر بیش از صد مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی کشور به صورت تخصصی فعالیت دارند.

وی تاکید نمود: مراکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی خصوصی هستند و در کنار ایجاد اشتغال، پول به جامعه تزریق می نمایند که از این طریق بخشی از مسائل جامعه را نیز حل می نمایند.

مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اضافه نمود: قرار است تا انتها سال جاری صندوق پژوهش و فناوری را با یاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری برای یاری به مراکز نوآور و هسته های فناور ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 108

به "صندوق پژوهش و فناوری در مراکز علمی-کاربردی کشور ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق پژوهش و فناوری در مراکز علمی-کاربردی کشور ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید