قرقیزستان: پروازهای ایران تعلیق نشده اند

به گزارش مجله یگانه، سازمان هواپیمایی کشوری قرقیزستان گفته هنوز اطلاعی از لغو پروازهای این کشور به ایران در دست نیست.

قرقیزستان: پروازهای ایران تعلیق نشده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هواپیمایی کشوری قرقیزستان از تداوم باز بودن جهت هوایی این کشور با ایران خبر داده و گفته که هنوز اطلاعی از تعلیق چنین پروازهایی در دست نیست.

به نوشته خبرگزاری ای کی آی هواپیمایی کشوری قرقیزستان روز سه شنبه در این باره اعلام نمود:شرکت هوایی وارش از اوائل ماه فوریه پروازهای خود به مقصد بیشکک پایتخت قرقیزستان و دوشنبه پایتخت تاجیکستان را برقرار کرد. پروازهای شرکت هوایی وارش در این جهت هوایی هفته ای یک بار، در روزهای دوشنبه انجام می گردد.

این سازمان اعلام نموده هنوز درباره تعلیق این پروازها اطلاعی در دست نیست و در صورتی که قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد باید منتظر بیانیه رسمی بود.

پروازهای شرکت هوایی وارش از سوم فوریه (دوشنبه 14 بهمن) از تهران به مقصد فرودگاه ماناس در بیشکک ، شهر دوشنبه در تاجیکستان و سپس بازگشت به تهران بر قرار شد.

به گزارش این منبع خبری، هواپیمایی قرقیزستان اعلام نمود که تا به امروز هیچ اطلاعاتی در زمینه قطع پروازهای این شرکت به قرقیزستان موجود نیست و این شرکت ایرانی نیز هنوز بیانیه ای در این زمینه صادر ننموده است.

این در حالی است که تاجیکستان از بیم شیوع ویروس کرونا، پروازهای خود به ایران را به طور موقت لغو کرد.

هواپیمایی کشوری تاجیکستان روز گذشته اعلام نمود تا تثبیت اوضاع در پی شیوع کرونا در ایران، ارتباط هوایی با تهران قطع خواهد شد.

عزیز نقیب زاده معاون اول آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان در این مورد گفت: از شرکت وارش ایرلاین و شرکت های تاجیکی درخواست شده تا زمان تثبیت اوضاع در ایران به طور موقت از انجام پرواز در جهت این کشور خودداری نمایند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 348

به "قرقیزستان: پروازهای ایران تعلیق نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرقیزستان: پروازهای ایران تعلیق نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید