مقایسه دو نئوبانک؛ انواع کارت در بلوبانک و پاپارا

به گزارش مجله یگانه، در دو مقایسه اخیر از بلوبانک و پاپارا فرق های مختلفی (از ثبت نام کردن تا رابط کاربری) از این دو نئوبانک را مشاهده کردیم. در ادامه به تنوع کارت های هر دو بانک می پردازیم.

مقایسه دو نئوبانک؛ انواع کارت در بلوبانک و پاپارا

مقایسه دو نئوبانک؛ بلو از ایران و پاپارا از ترکیه

مقایسه دو نئوبانک؛ رابط کاربری بلو و پاپارا

با بلوبانک آغاز کنیم؛

رنگ بندی کارت های بلوبانک

همانطور که موقع ثبت نام دیدیم، شما می توانید با افتتاح حساب تنها یکی از 3 کارت (آبی، قرمز و سبز) را انتخاب کنید که قرار شده به زودی چند رنگ تازه به مجموعه قبلی اضافه گردد و برای فرزندتان (7 تا 14 ساله) می توانید بعد از دریافت کارتتان (پدر یا مادر) به صورت آنلاین یک حساب بلوجونیور باز کنید که شکل کارت آن هم تازه است. پس 4 کارت در کل!

نکته عجیب ریختن برنامه جداگانه برای حساب جونیور است!

اما کارت ها در پاپارا؛

مجموعه کارت های پاپارا

در موقع ثبت نام و افتتاح حساب شما (و بعد از آن) به 8 مجموعه کارت حق دسترسی دارید و می توانید سفارش دهید:

کارت پاپارای سیاه (کارت اصلی)

این کارت و 4 رنگ دیگر را (عکس بالا) که کارت های اصلی پاپارا هستند به صورت رایگان می توانید سفارش دهید و به کلیه امکانات بانکی به وسیله آنها دسترسی خواهید داشت.

کارت متال

برای کسانی که همواره علاقه به متمایز بودن هستند. این کارت در خارج از ترکیه درست می گردد و 18 گرم استیل در آن کار شده است. قیمت خرید این کارت ویژه 1000 لیر است.

کارت کالکشن

علاقه جوان ها به شخصیت های معروف این روزها زیاد شده است. این کالکشن که در حال حاضر 2 طرح جوکر و بتمن را دارد یه تعداد محدود و قیمت 75 لیر است.

وُیس کارت

یکی از جذابیت های پاپارا توجه به همه اقشار جامعه است. کسانی که کم بینا یا نابینا هستند، می توانند با داشتن این کارت به راحتی و امنیت بالا قبل از جابجایی پول از حسابشان از طربق برنامه متوجه شوند که چقدر پول بابت خریدشان قرار است کم گردد (به صورت صوت به آن اعلام می گردد) و در صورت تایید این جابجایی انجام گردد.

کارت مجازی

برای کسانی که خرید اینترنتی دارند و برای برطرف ترس دادن اطلاعات کارت اصلی در این بستر استفاده از کارت مجازی که به راحتی در اپلیکیشن (یا سایت پاپارا) می تواند درست کنید، گزینه ای برای شما خواهد بود. ضمناً شما اطلاعات کارت مجازی رو به کسی از دوستان خود هم می توانید بدهید.

کارت (روح) مجازی یکبار مصرف

کارت روح یا همان کارت مجازی یک بار مصرف نیز از گزینه های ساخت کارت مجازی است. همانطور که از اسمش معلوم است، این کارت برای یکبار استفاده قابل مصرف است.

کارت هدیه

اگر دوست دارید برای یکی از دوستان خود هدیه ای ارسال کنید، شما می توانید با درست کردن کارت هدیه مجازی با مبلغ مشخص، مشخص کنید دوست شما از چه برندی و به چه مقداری می تواند خرید کند.

کارت دانش آموزی

شما می توانید برای فرزند دانش آموز خود به وسیله برنامه برای او یک کارت دانش آموزی سفارش دهید که در دو رنگ موجود است. به وسیله برنامه خود می توانید حساب او را کنترل و برای او پول واریز کنید.

به نظر شما کارت بعدی از آن کیست و چه خاصیتی می تواند داشته باشد؟

منبع: فوت و فن
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1725

به "مقایسه دو نئوبانک؛ انواع کارت در بلوبانک و پاپارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه دو نئوبانک؛ انواع کارت در بلوبانک و پاپارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید