نمایش سه قبضه سلاح تاریخی در کاخ موزه مشروطه

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: سه قبضه سلاح تاریخی در کاخ موزه مشروطه سردار اسعد بختیاری جونقان در چهارمحال وبختیاری به نمایش گذاشته شد.

نمایش سه قبضه سلاح تاریخی در کاخ موزه مشروطه

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مصطفی هادی پور از نمایش سه قبض سلاح تاریخی متعلق به دوران صفویه در کاخ موزه مشروطیت واقع درشهر جونقان خبر داد واظهار کرد: با توجه به راه اندازی موزه مشروطه جونقان در اردیبهشت ماه سال جاری و لزوم تجهیز محتوایی آن به استناد طرح محتوایی مصوب و نیز دستور اکید استاندار مبنی بر راه اندازی و غنی سازی موزه یاد شده، تعداد سه قبضه سلاح تاریخی مربوط به دوره صفویه جهت بازدید عموم در این موزه به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه پس از پیگیری های به عمل آمده توسط این اداره کل با اداره کل اسلحه و مهمات کشور و استان سه قبضه سلاح به صورت امانی برای نمایش در موزه مشروطه جونقان تحویل گرفته شد، گفت: بازدیدکنندگان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 17عصر از این موزه و اشیای مذکور بازدید به عمل آورند.

شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان و در فاصله 45 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری واقع شده که داری جاذبه های گردشگری، آثارطبیعی و تاریخی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 300

به "نمایش سه قبضه سلاح تاریخی در کاخ موزه مشروطه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش سه قبضه سلاح تاریخی در کاخ موزه مشروطه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید