ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند

به گزارش مجله یگانه، مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر حمایت از ورزشکاران استان برای کسب سهمیه المپیک گفت: برای قهرمانان ورزشی قم که پیروز به کسب سهمیه المپیک شوند، حداقل 150 میلیون ریال پاداش پرداخت می گردد.

ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قم، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم اضافه کرد: برنامه محوری، استعدادیابی و توجه به ظرفیت های رشته های مختلف در استان از جمله اولویت های مورد تاکید این اداره کل است.

وی اضافه کرد: سیستم سنتی بوکس در فدراسیون به روز شده و این امر زمینه ای ایجاد نموده تا این رشته ورزشی امروز حرف های زیادی برای گفتن در کشور داشته باشد. بوکس از جمله رشته هایی است که در عرصه های ملی و فراملی همیشه افتخارآفرین بوده و نشان داده است که در استان های مختلف ظرفیت مناسبی در این رشته ورزشی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با تاکید بر اینکه باید قدر قهرمانان، مربیان، داوران و افتخارآفرینان این رشته در استان را دانست، ادامه داد: بوکس، رشته ای با شرایط خاص است که احتیاج به پشتکار دارد، ورزشکارانی که در این رشته ورود می نمایند به طور قطع سخت کوش هستند و حضور این قهرمانان در قم نشان از ظرفیت های این رشته در استان است.

وی بوکس را یکی از رشته های مستعد در قم دانست و اظهار کرد: این استان در رشته هایی مانند کشتی فرنگی، جودو و فوتسال دارای صندلی خوب در سطح ملی و فراملی است.

منعم اضافه کرد: بوکس یکی از رشته های المپیکی است که با توجه به ظرفیت های این استان توقع داریم تا فدراسیون برای یاری به تقویت این رشته ورزشی در قم اقدام کند.

وی گفت: عملکرد خوب هیات بوکس قم در 4 سال گذشته موجب شده تا ظرفیت های خوبی در این رشته ورزشی در استان ایجاد گردد ضمن اینکه صندلی ویژه قم در فدراسیون بوکس نوید دهنده فرصت های بهتر برای استان است.

منعم ادامه داد: هم اکنون هیچ رشته بلاتکلیفی در استان وجود ندارد و شرایط رشته های ورزشی با برگزاری مجمع های سالیانه و انتخاباتی به روز شده است.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی برگزار گردید، مجید عباس زاده با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 301

به "ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید