سرانجام فراوریِ ماه درخشید

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/اصفهان تله فیلم ماه درخشید به کارگردانی مجید صدیقی، در شهرهای اصفهان و تهران تصویربرداری شده و اکنون با خاتمه مراحل فنی فراوری، آمادۀ پخش از شبکه های سراسری است.

سرانجام فراوریِ ماه درخشید

مجید صدیقی، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان تله فیلم ماه درخشید در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این تله فیلم یک درام روان شناختی و معمایی است که با رویکرد تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس، داستان جذابی را برای مخاطب روایت می نماید.

وی ادامه داد: تصویربرداری این تله فیلم در شهرهای اصفهان و تهران اجرا شده است.

صدیقی با بیان اینکه در تله فیلم ماه درخشید کوشیده ایم از ظرفیت های هنرمندان شهر اصفهان در حوزه های فنی و همچنین در بخش بازیگری بهره مند شویم، به معرفی عوامل فراوری این اثر پرداخت و گفت: مجری طرح ماه درخشید موسسه سینمایی فرانگر است که اخیراً فیلم سینمایی تو مشغول مردنت بودی را در چرخه اکران گروه سینمایی هنر و تجربه داشته و ایرج رضایی به عنوان دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی، مجتبی اسپنانی به عنوان مدیر فیلم برداری، احمد سهی به عنوان مدیر فراوری، مسعود والهی به عنوان جانشین فراوری، سروش عزیزی به عنوان مدیر صدابرداری، ستاره کاظمی به عنوان طراح صحنه و لباس و افسانه کچویی به عنوان طراح چهره پردازی در آن فعالیت داشته اند.

وی اضافه کرد: مهدی دهقان برای تدوین و صداگذاری و شاهد لطفی برای ساخت موسیقی ماه درخشید زحمت کشیده اند و بازیگرانی چون رضا توکلی، محمدرضا نریمانی، شهره موسوی، حمید مرادی، بیژن گنجعلی، مژگان کوهی، جهانگیر نکویی، بهناز باباجانی، اسماعیل زنگل گیاه، محسن پرورش، رضا صالحی پژوه، جعفر انصاری و ... نیز در آن ایفای نقش نموده اند.

این کارگردان شرح داد که با اتمام مراحل فنی فراوری و صداگذاری این تله فیلم، ماه درخشید اکنون آماده پخش از شبکه های سراسری سیماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 481

به "سرانجام فراوریِ ماه درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام فراوریِ ماه درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید