پویش آماده باش در سمنان با هدف تقویت نشاط اجتماعی آغاز شد

به گزارش مجله یگانه، رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان گفت: پویش ملی آماده باش با هدف تقویت نشاط اجتماعی و شادابی در شهرستان سمنان آغاز شد.

پویش آماده باش در سمنان با هدف تقویت نشاط اجتماعی آغاز شد

به گزارش از ، امین قنبری رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان گفت: پویش ملی آماده باش به صورت برنامه های مجازی، اینفوگرافی، موشن گرافی، بروشور، چالش، مسابقات مجازی و گفتگوی زنده اینستاگرام با هماهنگی کمیته های 35 گانه هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان آغاز شده است.

او افزود: پویش سراسری آماده باش در شهرستان سمنان با 404 برنامه در قالب 222 موضوع آغاز شد.

قنبری ادامه داد: ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهداف آن می توان به آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی و افزایش تحرک بدنی و به تبع آن افزایش ایمنی بدن در مقابله با کرونا اشاره کرد.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان بیان نمود: کانون اصلی پویش ملی آماده باش ورزش همگانی برای مقابله با کرونا خانواده ها، گروه های پر خطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده های سنی است.

او شرح داد: شهروندان می توانند در شبکه های اجتماعی هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان به آدرس semnanhamegani به صورت خانوادگی در پویش آماده باش شرکت کنند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 694

به "پویش آماده باش در سمنان با هدف تقویت نشاط اجتماعی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش آماده باش در سمنان با هدف تقویت نشاط اجتماعی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید