یاری 250 هزار یورویی باشگاه میلان برای مبارزه با کرونا

به گزارش مجله یگانه، باشگاه آث میلان مبلغ 250 هزاریورو برای مبارزه با ویروس کرونا در ایتالیا به دولت این کشور اهدا خواهد نمود.

یاری 250 هزار یورویی باشگاه میلان برای مبارزه با کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ، ایوان گازیدیس مدیرعامل باشگاه میلان با اعلام این که این باشگاه برای حمایت از شرایط اورژانسی ناشی از شیوع ویروس کرونا مبلغ 250 هزاریورو اهدا نموده است، تأکید کرد: در زندگی چیز های مهمتری از فوتبال وجود دارند.

روسونری ها حمایت خود را از بیمارستان های محلی را اعلام نموده اند و علاوه بر این، پول بلیت تمام طرفدارانی که برای بازی بدون تماشاگر هفته گذشته مقابل جنوا در سن سیرو بلیط خریداری نموده بودند را پس دادند.

در اطلاعیه باشگاه آمده است: میلان تصمیم گرفته 250 هزار یورو به AREU (شرکت اورژانس و فوریت های منطقه ای) آژانس متعهد به مقابله با اورژانس های بهداشتی در منطقه لومباردی، اهدا کند.

گازیدیس اضافه کرد: در نبرد علیه گسترش ویروس کرونا، دیاولو (میلان) با طرفداران خود متحد شده و ادعا کرد که سلامتی و ایمنی عزیزان ما اولویت اصلی ما است. در زندگی چیز های مهمتری از فوتبال وجود دارند. در شرایطی که همه ما باید از افراد آسیب پذیر مراقبت کنیم، باید با رعایت توصیه های مقامات ذیصلاح با نهایت مسئولیت رفتار کنیم.

او گفت: من به نمایندگی از این باشگاه، مفتخرم که به وسیله این یاری اقتصادی، از کوشش های تحسین برانگیز همه کسانی که برای مقابله با این شرایط اضطراری کار می نمایند، حمایت کنم. میلان بیش از یک باشگاه است و این جامعه خواهد بود که در آن از یکدیگر مراقبت می کنیم، ما قبلاً اعلام نموده ایم که مبالغ همه کسانی که عشق خود را به میلان نشان داده اند، پرداخت خواهیم کرد و برای حمایت از طرفداران خود اقدامات دیگری انجام خواهیم داد و به آن ها یاری خواهیم کرد تا بر این برهه سخت غلبه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 380

به "یاری 250 هزار یورویی باشگاه میلان برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 250 هزار یورویی باشگاه میلان برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید