8 بازیگر که مادر بودن را به معروفیت ترجیح دادند

به گزارش مجله یگانه، بسیاری از ستاره های هالیوود برای دستیابی به معروفیت و موفقیت از لذت های زندگی خانوادگی دست می کشند. اما سلبریتی های زن بسیاری هم هستند که انتخاب دیگری داشتند و تصمیم گرفتند موفقیت حرفه ای خود را فدای خانواده و بچه ها شان کنند.

8 بازیگر که مادر بودن را به معروفیت ترجیح دادند

اوما تورمن

به گزارش روزیاتو، اوما تورمن با بازی در فیلم های بیل را بکش (Kill Bill) به معروفیت و محبوبیت زیادی دست یافت و نقش او در این فیلم ها به یکی از ماندگارترین شخصیت های سینمایی بدل شد. با این حال، او در یکی از مصاحبه های خود پیش از تولد سومین فرزندش اذعان کرد که با احساس گناه ناشی از یک مادر شاغل بودن دست به گریبان است و همواره برای ایجاد تعادل میان زندگی شخصی و زندگی حرفه ای خود تلاش می کند. اوما حالا نقش های کوچکی در فیلم ها و سریال ها برعهده می گیرد و بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به 3 فرزندش می کند.

جسیکا بیل

جسیکا بیل تا پیش از آشنایی با همسر حالایش، جاستین تیمبرلیک یکی از پرکارترین بازیگران زن هالیوود بود. این زوج در حال حاضر 2 فرزند دارند. برای جسیکا زندگی خانوادگی اش بر شغلش ارجحیت دارد و او خود را فردی خانواده دوست می داند. به عقیده او، مادر بودن دشوارترین کار دنیا، اما در عین حال، تجربه ای بسیار شگفت انگیز است.

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون در دهه های 1990 و 2000 خواننده بسیار مشهوری بود تا اینکه تصمیم به کنار گذاشتن حرفه خود گرفت. او حالا مادری تمام وقت برای 3 فرزندش و تاجری پیروز با شرکتی یک میلیارد دلاری است. نقش مادری الهام بخش جسیکا شد و او تصمیم به عرضه یک مجموعه لباس مخصوص زنان باردار گرفت. او معتقد است مادر بودن بهترین فرصت و چالشی است که در زندگی اش به او اعطا شده است.

هیلاری داف

هیلاری داف زمانی به خاطر بازی در نقش اصلی سریال نوجوانانه لیزی مک گوایر (Lizzie McGuire) یکی از محبوب ترین چهره های نوجوان بود و بعد ها نیز با ادامه فعالیت خود در زمینه های بازیگری و خوانندگی به اوج معروفیت و محبوبیت رسید. با این حال، پس از به دنیا آمدن فرزند اولش، او تصمیم گرفت فعالیت حرفه ای خود را متوقف کند. هیلاری گرچه هنوز در برخی سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند، اما بیشتر زمان خود را صرف رسیدگی به 3 فرزندش می کند، چرا که به گفته خودش از ابتدا می دانست که مادر بودن اولویت شماره یک زندگی او است.

کریستینا آگیلرا

کریستینا آگیلرا با آن صدای منحصر به فردش در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 یکی از مشهورترین ستاره های موسیقی پاپ بود و جوایز ارزشمند زیادی هم دریافت کرد. با این حال، او پس از به دنیا آمدن فرزند اولش از کانون توجه عمومی فاصله گرفت. کریستینا حالا مادر 2 فرزند است و گهگاه قطعاتی منتشر می کند، با این حال، زندگی خانوادگی اش برای او کماکان بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

آلیشا کیز

آلیشا کیز، برنده 15 جایزه گرمی یکی از چهره های تأثیرگذار صنعت موسیقی است. او در سال 2010 ازدواج کرد و از آن زمان، صاحب 2 فرزند شده است. آلیشا گرچه هنوز در حوزه موسیقی فعالیت دارد و به برگزاری تور های موسیقی می پردازد، اما خانواده و بچه هاش برای او در اولویت قرار دارند.

رابین رایت

رابین رایت ابتدا با سریال تلویزیونی مشهور سانتا باربارا (Santa Barbara) و سپس با فیلم پیروز فارست گامپ (Forest Gump) به معروفیت زیادی رسید. با این حال، او برای بزرگ کردن 2 فرزندش از پیروزیتی که به آن دست یافته بود، صرف نظر کرد. رابین در اینباره گفته: من پشیمان نیستم و فکر می کنم 4 سال تمام فرصت خواباندن بچه هام را به خاطر حضور در تئاتر از دست دادم. بنابراین برای او رها کردن زرق و برق هالیوود تصمیم دشواری نبود.

لیزا بونت

لیزا بونت که حالا مادر 3 فرزند است، در دهه های 1980 و 1990 با بازی در دو سریال کمدی شوی کازبی (The Cosby Show) و دنیایی دیگر (A Different World) به معروفیت رسید. او بعداً با لنی کراویتز، خواننده راک ازدواج کرد و صاحب فرزند اولش، زویی کراویتز شد که خود حالا از ستاره های مشهور هالیوود است. لیزا پس از مادر شدن کار بازیگری را کنار گذاشت و تمرکز خود را بر روی نقش مادری اش گذاشت. او که در ازدواج دوم خود با جیسون موموآ صاحب 2 فرزند دیگر شد، در حال حاضر به رسیدگی به آن ها مشغول است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1734

به "8 بازیگر که مادر بودن را به معروفیت ترجیح دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 بازیگر که مادر بودن را به معروفیت ترجیح دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید