تقدیر وزیر ورزش و جوانان از خدمات تشکل های جوانان در موضوع کرونا

به گزارش مجله یگانه، وزیر ورزش و جوانان از خدمات و فعالیت های گسترده سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در موضوعات مرتبط به بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از خدمات تشکل های جوانان در موضوع کرونا

به گزارش خبرنگاران، متن نامه تقدیر مسعود سلطانی فر از سازمان های مردم نهاد جوانان به شرح زیر است:

به دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا، مردم کشور به ویژه محرومین جامعه علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با این بیماری و محدودیت های ناشی از آن، درگیر مسائل و سختی های تبعی آن از جمله تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دارو و غیره شده اند و یک بار دیگر شما سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در همه استان ها، بی توقع و انتظار، با همت و تلاش خود در ایام تعطیلات نوروز مجاهدانه، به کمک مردم شتافتید.

اخبار و گزارش های واصله نشان از تلاش گسترده شما در جهت تولید گسترده لوازم مورد نیاز برای مدافعان عرصه سلامت (کادر بهداشت و درمان) و همچنین توزیع در بین مردم مناطق محروم کشور دارد.

در عین حال حضور میدانی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین تلاش در راستای فرهنگ سازی از طریق پویش های اجتماعی تولیدات بصری و انتشار در شبکه های اجتماعی در راستای حفظ بهداشت عمومی و ترویج فرهنگ ماندن در خانه بسیار دلگرم کننده بود.

امروز ایران اسلامی به شما فرزندان خود می بالد که در همه بزنگاه ها بی هیچ چشم داشتی ایثارگرانه و دلاورانه در عرصه دفاع از کیان نظام و خدمت رسانی به مردم حضور موثر داشتید.

اینجانب نیز به شما افتخار کرده و خاضعانه از زحمات شما تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند بزرگ، آرزوی توفیق روز افزون شما را دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 436

به "تقدیر وزیر ورزش و جوانان از خدمات تشکل های جوانان در موضوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر وزیر ورزش و جوانان از خدمات تشکل های جوانان در موضوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید