فرایند صعودی نرخ بعضی اقلام با وجود فراوانی در بازار

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/خوزستان رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: متاسفانه فرایند قیمت بعضی اقلام میوه و تره بار در روزهای اخیر فرایند مناسبی نیست و روز به روز شاهد افزایش قیمت آن ها در بازار اهواز هستیم.

فرایند صعودی نرخ بعضی اقلام با وجود فراوانی در بازار

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط نرخ میوه در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر باوجود اینکه در ایام انتهای سال قرار داریم و شاهد سرما و یخبندان شدیدی در بسیاری از نقاط کشور هستیم اما در بازار، میوه به وفور موجود است.

وی اضافه نمود: میزان میوه و تره بار در بازار مطلوب است اما متاسفانه فرایند قیمت بعضی اقلام در روزهای اخیر فرایند مناسبی نیست و روز به روز شاهد افزایش قیمت آن ها در بازار اهواز هستیم.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز توضیح داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم موز 18 هزار تومان، انار 13 هزار تومان، کیوی 11 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه بیش از 9 هزار تومان است. این قیمت ها در حال حاضر نباید به این میزان باشند و افزایش قیمت میوه و تره بار در شرایط کنونی قابل قبول نیست.

جمالی پور ادامه داد: اکنون هیچ میوه سردرختی وجود ندارد و همه میوه هایی که در بازار عرضه می شوند میوه های سردخانه ای هستند و سرمای هوا نمی تواند عامل گرانی قیمت میوه باشد. مهمترین دلیلی که ممکن است زمینه ساز افزایش قیمت میوه در بازار شده باشد، بحث دپوی میوه برای شب عید است.

وی با بیان اینکه در کوشش هستیم تا قیمت میوه در روزهای منتهی به انتها سال به فرایند عادی بازگردد، گفت: برای میوه شب عید نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 247

به "فرایند صعودی نرخ بعضی اقلام با وجود فراوانی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند صعودی نرخ بعضی اقلام با وجود فراوانی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید