سوزان رایس: ترامپ دروغگوست و همه از آن خبر دارند

به گزارش مجله یگانه، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دولت باراک اوباما در مصاحبه ای با حمله به دونالد ترامپ تاکید نمود، این حقیقت که ترامپ یک دروغگو بوده و همه دنیا آن را می دانند، در حال آسیب رساندن به روابط آمریکا با دیگر کشورهاست.

سوزان رایس: ترامپ دروغگوست و همه از آن خبر دارند

به نقل از پایگاه خبری هیل، سوزان رایس، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در گفت وگو با برنامه استیون کلبر در شبکه خبری سی بی اس خاطر نشان کرد: هم پیمانان ما نمی دانند تکلیفشان با ما چیست.

رایس که زمانی سفیر آمریکا در سازمان ملل بود، ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا یک دروغگوست و همه دنیا این را می دانند. ما بی کفایت هستیم.

او گفت، در صورتی که جو بایدن در انتخابات ماه نوامبر پیروز نشود ما دیگر آن آمریکایی که هر کسی آن را می شناخت، نخواهیم بود.

سوزان رایس چند وقت پیش نامش به عنوان یکی از نامزدهایی که جو بایدن برای معاونت رئیس جمهوری در نظر دارد، همراه با چند زن دیگر مطرح شد، هر چند که بعدا کامالا هریس از سوی بایدن انتخاب شد.

رایس مطرح نمود: شدیدا و عمیقا نگرانم اگر که چهار سال دیگر هم این دولت را داشته باشیم، دیگر آن آمریکایی که هر کسی می تواند آن را بشناسد، نخواهیم بود. دیگر در شرایطی که قابل نجات دادن باشیم، نخواهیم بود. امنیت ملی ما و صندلی ما در دنیا به شکل غیرقابل ترمیمی آسیب خواهد دید.

رایس گفت: این اغراق نیست اگر که بگویم شرایطی که در آن هستیم، شرایط مرگ و زندگی است.

او مطرح نمود: طرح این صحبت چه در داخل و چه در سطح بین المللی چندان افراطی نیست. ما نمی توانیم در صورتی که دیگران نخواهند از ما پیروی نمایند، رهبری کنیم و این ریسکی است که با چهار سال ریاست جمهوری دیگر دونالد ترامپ با آن روبرو می شویم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 688

به "سوزان رایس: ترامپ دروغگوست و همه از آن خبر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوزان رایس: ترامپ دروغگوست و همه از آن خبر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید