لامپ هوشمند آنتی باکتریال از راه رسید

به گزارش مجله یگانه، لامپ هوشمند LIFX Clean علاوه بر روشنایی بخشی به محیط، میکروبها و باکتریهای مضر هوا را نیز نابود کرده و فضایی استریل را تحویل کاربران می دهد.

لامپ هوشمند آنتی باکتریال از راه رسید

این فناوری به عنوان اولین لامپ ضدعفونی کننده در جهان، با بهره گیری از نور فرابنفش میکروبها و باکتریهای مضر در هوا را از بین برده و هوایی پاکیزه و بدون آلودگی را تحویل کاربران می دهد.

کاربران می توانند این لامپ را در محیطهایی با قابلیت آلودگی بیشتر از جمله سرویس های بهداشتی و اتاق حیوانات خانگی نصب کرده و شاهد نابودی باکتریها و میکروبهای مضر باشند.

این سیستم جالب توجه در عین حال با اتصال به اینترنت وای فای قابل تنظیم بوده و از راه دور به سهولت کنترل می شود. برای بهره گیری از این سیستم تنها کافی است اپلیکیشن LiFX را در تلفن همراه خود نصب کرده و از راه دور میزان نوردهی و رنگ نور را تحت کنترل گرفته و آن را کنترل کنید.

شما می توانید این لامپ فناوارنه را به دستیار صوتی الکسا و هوم کیت متصل کرده و از طریق صدای خود آن را تنظیم کنید. به این ترتیب شما می توانید در حالی که روی مبل دراز کشیده اید تنها با دستیار صوتی لامپ را روشن و خاموش کرده و یا رنگ آن را به دلخواه کم و زیاد کنید. برای انجام این کار تنها کافی است بگویید الکسا روشن شو و ... .

طراحان این سیستم در تلاشند تا این لامپ را به فناوری ضدعفونی ویروس های مضر از جمله کرونا مجهز کرده و در آینده ای نزدیک از این فناوری برای نابودی ویروس مرگبار کرونا استفاده کنند. این ایده در دست بررسی است و طراحان نسبت به عملی کردن آن تا به امروز وعده ای نداده اند.

لامپ ضدعفونی کننده LIFX Clean قرار است تا سه ماهه چهارم سال 2020 میلادی به بازارهای جهانی عرضه شده و با قیمتی برابر 70 دلار بدست مصرف کنندگان برسد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 720

به "لامپ هوشمند آنتی باکتریال از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامپ هوشمند آنتی باکتریال از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید