مهلت نو برای 4 گروه از معلمان ، ثبت نام در سامانه رتبه بندی

به گزارش مجله یگانه، اطلاعیه رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری خطاب به مدیران کل آموزش وپرورش استان هانشان می دهد که مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی برای 4 گروه از معلمان فراهم خواهد شد.

مهلت نو برای 4 گروه از معلمان ، ثبت نام در سامانه رتبه بندی

به گزارش خبرنگاران، سامانه رتبه بندی معلمان از روز چهارشنبه، 26 مردادماه به صورت رسمی آغازبه کار کرد و فرهنگیان بر اساس جدول زمانبندی و آخرین رقم کدملی تا نهم شهریورماه نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام کردند. مهلت بارگذاری مدارک از آن موقع تا به امروز چندمرتبه تمدید شد، اما ورود اطلاعات از سوی معلمان هنوز تکمیل نشده است.

وزیر آموزش و پرورش، 31 شهریورماه درباره آخرین شرایط اجرای طرح رتبه بندی معلمان و بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی گفت: فرهنگیان در حال بارگذاری مدارک هستند و چندبار از ما مهلت خواستند. اول مهر، مهلت تمام می گردد اما اگر افرادی جامانده باشند و علت هم داشته باشد، برای آنها فرصتی را ایجاد می کنیم. بعد از اینکه مدارک را بارگذاری و ثبت کردند، ارزیابان نظر می دهند و به هیئت ممیزه ارسال می نمایند تا احکام صادر شوند.

یوسف نوری، اول مهرماه در مصاحبه دیگری اعلام نمود: تا کنون 840 هزار نفر ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه را انجام داده اند که وارد مرحله بعدی می شوند. هنوز تعدادی ثبت اطلاعات ننموده اند ولی آنها که ثبت نموده اند وارد مرحله بعدی می شوند. می خواستیم صدور احکام همزمان باشد اما قرار شد از فردا گروهی که بارگذاری انجام داده اند وارد مرحله بعدی شوند. احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه بزنیم.

وی اضافه کرد: اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک بالا برود ما هم در ستاد سرعت کار را بالاتر می بریم. تعدادی معلمان طرح مهرآفرین را داریم که برای آنها شناسه صادر نشده بود و در حال پیگیری هستیم تا به خیل معلمان بپیوندند. جلساتی به همین منظور برگزار شده ولی هنوز به راه حل تعیین نرسیده اند، اما در تلاشیم به راه حل تعیینی برسیم که اینها هم همچون سایر معلمان مشمول رتبه بندی شوند.

در اطلاعیه دوهفته گذشته عباس نجار، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری خطاب به مدیران کل آموزش وپرورش استان ها، بازه زمانی دومی برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی اعلام شده که به این توضیح است: با عنایت به اینکه بازه زمانی اول برای ثبت اطلاعات معلمان گرامی شهریورماه به سرانجام رسید و در این مرحله بعضی افراد به دلایل مختلف امکان ثبت و تکمیل اطلاعات را نداشته اند، مقرر شده است که

- برای افراد جامانده از بازه زمانی اول

- فوتی های شاغل و بازنشسته از تاریخ 1400/06/31 به بعد

- نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ 1400/06/31 به بعد

- و افراد مشمول تبصره 4 ماده 3 آیین نامه (مهرآفرین و ...) از تاریخ 1401/07/25 تا 1401/08/13 دسترسی به سامانه رتبه بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1653

به "مهلت نو برای 4 گروه از معلمان ، ثبت نام در سامانه رتبه بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت نو برای 4 گروه از معلمان ، ثبت نام در سامانه رتبه بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید