نوروزی: بودجه جام تختی کشتی فرنگی مصوب و معین است، شرط میزبانی حضور حداقل 8 تیم خارجی خوب بود

به گزارش مجله یگانه، قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گفت: استاندار و مدیرکل ورزش استان در جلسات گفته اند به شرطی هزینه های میزبانی را تامین می نمایند که حداقل 8 تیم خارجی در جام تختی شرکت نمایند.

نوروزی: بودجه جام تختی کشتی فرنگی مصوب و معین است، شرط میزبانی حضور حداقل 8 تیم خارجی خوب بود

امید نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در شیراز گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، مشکل خاصی برای برگزاری این رقابت ها وجود ندارد و شهر از همه لحاظ در حال آماده سازی برای میزبانی از این رویداد است. استاندار نیز به خوبی از برگزاری جام تختی در شیراز حمایت می نماید. ان شاءالله که شاهد برگزاری رقابت خوبی در ابتدای بهمن ماه امسال باشیم.

وی در خصوص نقش خودش در برگزاری این رقابت ها تاکید نمود: ما هیئت کشتی داریم، من کاره ای نیستم. فقط به واسطه ارتباطاتی که در شهر دارم سعی کردم بودجه خوبی برای مسابقات در نظر گرفته گردد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و یک میلیارد برای برگزاری مسابقات و دو میلیارد تومان هم برای هزینه ایاب و ذهاب، اسکان، برگزاری و ... در نظر گرفته شد. هزینه کردن 3 میلیارد تومان برای جام تختی قطعی است. هیئت کشتی خودش گروه اجرایی دارد که برای برگزاری مسابقات به نحو احسن کوشش می نمایند.

قهرمان سال 2011 کشتی فرنگی دنیا اعلام کرد: استاندار و مدیرکل ورزش استان در جلسات گفته اند به شرطی هزینه های میزبانی را تامین می نمایند که حداقل 8 تیم خارجی در جام تختی شرکت نمایند که امیدوار هستیم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم از مسابقه خوب و باکیفیتی میزبانی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 177

به "نوروزی: بودجه جام تختی کشتی فرنگی مصوب و معین است، شرط میزبانی حضور حداقل 8 تیم خارجی خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: بودجه جام تختی کشتی فرنگی مصوب و معین است، شرط میزبانی حضور حداقل 8 تیم خارجی خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید