کراس اوور مالی هاوال M6 روانه بازار شد

به گزارش مجله یگانه، کمپانی هاوال یکی از خودروسازی های نوپای چین است. این برند به صورت رسمی از سال 2013 با نام هاوال شناخته شد. در حال حاضر، هفتمین جایگاه بهترین شرکت خودروسازی در چین متعلق به شرکت هاوال است. خبرها حاکی از روانه شدن هاوال M6 به بازار است.

کراس اوور مالی هاوال M6 روانه بازار شد

هاوال M6 یک خودروی شاسی بلند چینی است که به عنوان جایگزین برای نسل گذشته اش یعنی هاوال H6 روانه بازار شده است. M6 برابر با 4649 میلی متر در طول، 1830 میلی متر در عرض و 1705 میلی متر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2680 میلی متر است. ارتفاع از سطح زمین برابر با 134 میلی متر محاسبه شده است.

هاوال M6 در بین کراس اوورهای چینی در رده پرچمدار تغییرات طراحی و مهندسی پیشرانه قرار ندارند، ولی جزء برترین گزینه ها از منظر طراحی به نسبت قیمت محسوب می گردد.

در بخش پیشرانه این هاوال همچون بیشتر هم وطنان خود از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو با 150 اسب بخار خروجی و گشتاور 210 نیوتن متر استفاده شده است. البته در تریم های، این پیشرانه با 2 سطح متفاوت استاندارد زیست محیطی V و VI قابل تهیه است. در رسانه های چینی این نسل از هاوال M6 به عنوان یکی از برترین خودروهای این کلاس باتوجه به قیمت و امکانات یاد می گردد.

در بخش جعبه دنده نیز باتوجه به تریم، نمونه 6 سرعته دستی و 7 سرعته دی سی تی ارائه شده که هر دو نمونه با محور جلو در ارتباط هستند. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های استاندارد آلومینیومی در مقدار 17 اینچی نصب شده است.

کابین خودرو تازه است. یک صفحه لمسی با ابعاد مناسب، نشان دهنده های آنالوگ، ترمز دستی مرسوم و اهرم تعویض دنده مشابه خودروهای MPV از شاخصه های کابین این خودرو محسوب می گردد. بعلاوه دوخت ها و خطوط قرمز داخل کابین احساس اسپورت بودن را منتقل می نماید.

در بخش ایمنی، این خودرو دارای امکاناتی نظیر سیستم ضدسرقت، ورود بدون کلید، رادار پارک عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ایزوفیکس، ایربگ راننده و سرنشین جلو و … قابل اشاره است.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو هاوال

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1614

به "کراس اوور مالی هاوال M6 روانه بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اوور مالی هاوال M6 روانه بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید