4000 محافظ صورت به همت جهادگران گروه منتظران صالح البرز فراوری شد

به گزارش مجله یگانه، مسئول گروه جهادی منتظران صالح البرز گفت: به درخواست دانشگاه علوم پزشکی البرز، جهادگران ما پیروز به فراوری 4000 محافظ صورت برای کادر درمانی بیمارستان های این استان شدند.

4000 محافظ صورت به همت جهادگران گروه منتظران صالح البرز فراوری شد

حسین صفری، مسئول گروه جهادی منتظران صالح دانشگاه علوم پزشکی البرز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از فراوری 4000 شیلد محافظ صورت ویژه درمانگران این استان اطلاع داد و گفت: بعضی از بیمارستان ها در استان با کمبود محافظ صورت و شیلد روبرو شدند و شرکت های فراوریکننده این محافظ ها زیاد نیستند.

صفری بیان نمود: از همین جهت دانشگاه علوم پزشکی البرز از جهادگران گروه جهادی منتظران صالح درخواست یاری کرد و ما برای فراوری این محافظ ها دست به کار شدیم.

مسئول گروه جهادی منتظران صالح با بیان اینکه یکی از اتاق های دانشکده پرستاری را به ما اختصاص دادند، اضافه کرد: 17 نفر از دانشجویان جهادگر مشغول فراوری شیلد صورت شدند.

وی با بیان اینکه تأمین اقتصادی این محصولات عمدتا از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز اجرا شده، بیان نمود: فراوری این شیلد ها از هفته پیش شروع شده و تا زمانی که دانشگاه به آن احتیاج داشته باشد، ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 398

به "4000 محافظ صورت به همت جهادگران گروه منتظران صالح البرز فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4000 محافظ صورت به همت جهادگران گروه منتظران صالح البرز فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید