تبرئه ترامپ نشان از دمکراسی پوچ آمریکا است

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- نشریه پاکستانی، تبرئه ترامپ در سنای آمریکا را نشان دهنده دمکراسی پوچ و توخالی آمریکا توصیف کرد.

تبرئه ترامپ نشان از دمکراسی پوچ آمریکا است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، تارنمای خبری اردو زبان اسلام تایمز روز دوشنبه در سرمقاله ای نوشت: تبرئه دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا در دومین جلسه محاکمه استیضاحش در سنای این کشور نشان از غلبه نژاد پرستی بر دمکراسی در این کشور است.

این مقاله اضافه نمود: باوجود فروپاشی اخلاقی آمریکا در پی سیاست های ترامپ از جمله خروج از کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی، تشدید نژاد پرستی، دامن زدن به افراط گرایی، رویارویی با چین و افزایش سیاست های ضد ایرانی همچنین حمله و اشغال چند ساعته کنگره توسط طرفداران وی به عنوان یک رسوایی عظیم برای دمکراسی آمریکا و تبرئه وی برای دومین بار توسط مجلس سنای این کشور، نشان از دمکراسی پوچ در آمریکا را دارد.

این مقاله نوشت: اشغال کنگره آمریکا توسط طرفداران ترامپ به عنوان آخرین میخ بر تابوت سیاسی ترامپ و عظیمترین آبروریزی برای دمکراسی آمریکا ارزیابی می شد، اما اقدام سنای آمریکا مبنی بر تبرئه ترامپ خلاف آن را ثابت کرد.

در انتها این سرمقاله تاکید شد: عدم استیضاح ترامپ نشانه خطر جدی برای آینده آمریکا به ویژه دولت بایدن است، چرا که جمهوری خواستار و ترامپ برای بازپس گیری قدرت دست به توطئه خواهند زد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1013

به "تبرئه ترامپ نشان از دمکراسی پوچ آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبرئه ترامپ نشان از دمکراسی پوچ آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید