مدل های نو آینه دیواری در شکل ها وطرح های مختلف

به گزارش مجله یگانه، مدل های تازه آینه دیواری اغلب اوقات به وسیله خانه داران و حتی طراحان مورد بی توجهی قرار می گیرد. بنظر می رسد مردم کمتر نگران آینه هایی هستند که در قسمت های مختلف خانه مانند حمام، اتاق خواب و هال ورودی قرار می گیرد. این موضوع بعنوان یک قانون ثابت شده که ما بیشتر نگران انعکاس خودمان در آینه هستیم، نه به خود آینه ها. اما برای آنهایی که خواهان ایجاد دگرگونی در اتاق خودشان هستند انتخاب مدلی شیک، تازه و امروزی از آینه های دیواری می تواند دقیقا همان چیزی باشد که احتیاج دارند. در این مطلب با نمونه های زیبا و هنری از آینه های دیواری آشنا خواهید شد که به محض قرار گیری در مکان مد نظر، فضا را بکلی متحول می نمایند.

مدل های نو آینه دیواری در شکل ها وطرح های مختلف

امروزه دیگر باید به صورت کامل، آن تصور قدیمی و همیشگی از آینه ها که اشیائی صاف و یکدست همراه با قاب و فریمی معمولی در اطراف بودند را فراموش کنیم. دنیای تکنولوژی و قدرت طراحی های عظیم مهندسی کاری نموده که حتی می توان تاثیرات مستقیم آن را در نوع و شکل و فرم آینه ها به خوبی مشاهده کرد؛ مدل های نو آینه دیواری به یاری علم مهندسی، امروزه غوغا نموده اند. بسیاری از کارگاه های کوچک و عظیم برای فراوری انواع آینه راه اندازی شده که هر کدام بر روی یک یا چندین شکل و فرم از آینه ها بصورت کاملاً تخصصی فعالیت می نمایند.

گاهی می توان یک آینه را به شکل یک توپ فوتبال دید! که مانند گویی چند وجهی، پر از آینه های تکه تکه است. این چنین آینه ها را نه بر روی دیوار بلکه بر روی یک میز بسیار زیبا نصب نموده تا هم جلوه گری ویژه ای داشته باشد و هم نقطه کانونی رویایی منزل باشد. البته امروزه تنوع طرحها آنچنان زیاد است که هر فردی می تواند با توجه به علایق و سلایق خود، چندین و چند مدل آینه زیبا با طرح های متنوع و البته عجیب در منزل داشته باشد.

در این مطلب مدل های نو آینه دیواری در ابعاد متنوع و شکل و فرم های گوناگون آورده شده که می توانید تصاویری زیبا از آنها را در پایان مشاهده کنید. هر کدام از این آینه ها دارای فریم هایی مجذوب کننده هستند که استفاده از این آینه ها را برای مکان ها و منازل مختلف با دکوراسیون داخلی گوناگون، بسیار مناسب خواهد نمود؛ شما هر نوع منزلی با هر نوع فضای داخلی داشته باشید به راحتی خواهید توانست یک یا چند مدل آینه زیبا برای سِت کردن با وسایل منزل و دکوراسیون داخلی خود به دست بیاورید.

اما در بین تمامی مدل های آورده شده، مدل زیر را می توان بعنوان برترین نمونه انتخاب کرد که به راحتی هر نگاهی را به سمت خود جذب خواهد نمود. فریم های برجسته این آینه که از آینه هایی جدا تشکیل شده شکلی عجیب و البته جالب به آن داده است. این مدل آینه بخاطر فریمی که اطراف آنرا فراگرفته شکلی شبیه به الماس به خود گرفته و به همین علت نام آنرا آینه الماسی گذاشته اند. شکل غیر مرسوم این آینه خیال شما را از بابت وجود یک نقطه کانونی مناسب و زیبا در دکوراسیون اتاق راحت می نماید. این آینه بخاطر خاصیت دکوراتیو و کاربردی بودنش می تواند در تمام فضاهای خانه استفاده گردد، حتی می توانید آنرا در قسمت ورودی خانه قرار بدهید تا در همان بدو ورود به خانه، مهمانان را شگفت زده کنید.

در ادامه مدل های دیگر آینه های شیک و امروزی با طراحی منحصر بفرد را مشاهده خواهید کرد:

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1290

به "مدل های نو آینه دیواری در شکل ها وطرح های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های نو آینه دیواری در شکل ها وطرح های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید