هزینه سفر به سوئیس ، 10 راه ساده برای سفر به سوئیس با بودجه کم

به گزارش مجله یگانه، سوئیس یکی از گران ترین کشور های دنیاست. اما شما می توانید از سوئیس با بودجه کم بازدید کنید. به همین علت است که شما آن را در فهرست سفر های خود قرار نداده اید، درست است؟ شما با قیمت های بالا تهدید می شوید؟ شما فکر می کنید که هرگز قادر نخواهید بود از عهده سفر به سوئیس بر بیایید بدون اینکه پس انداز بازنشستگی خود را از بین ببرید! شما عصبی می شوید وقتیکه برای چند ماه آینده بدهی خود را پرداخت خواهید کرد.اما با وجود تمام این نگرانی ها، مصمم تر هستید و هنوز هم می خواهید بروید. در ادامه هزینه سفر به سوئیس و سفر مقرون به صرفه به سوئیس را برای شما شرح خواهیم داد

هزینه سفر به سوئیس ، 10 راه ساده برای سفر به سوئیس با بودجه کم

کمی بیشتر درباره هزینه سفر به سوئیس

دلایل زیادی برای سفر به سوئیس وجود دارد. شما در خصوص چشم انداز های زیبا شنیده اید و با طعم شکلات های سوئیس آشنا هستید! برای انتخاب پنیر هایی با طرح های بی نظیر اشتیاق دارید و بسیار مشتاق هستید تا کوهستان آلپ را از نزدیک ببینید؟برای سفر مقرون به صرفه به سوئیس شما به نقطه ای رسیده اید که در حال حاضر به صورت ناخودآگاه کوله خود را جمع نموده اید. بدون توجه به این که آیا کفش های پیاده روی شما هنوز هم مناسب هستند؟ وزن شما ممکن است هنگامی که با میل به شکلات افزایش یابد، چقدر بیشتر گردد یا اینکه آیا شما احتیاج به یک فرهنگ لغت آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی دارید یا نه؟ سوئیس همچنان شگفت انگیز است.اگر فقط آن صدای مداوم در سر شما نبود می توانستید بخوابید! اینها آن چیزی هایی است که شما را در شب با یک میلیون سوال بیدار می نماید:چگونه می توان یک روز در سوئیس را بدون سرقت از یک بانک گذراند؟ آیا می خواهید در یک جعبه مقوایی خود را جا کنید و در حیاط خلوت غریبه ها فقط برای صرفه جویی در پول بخوابید؟

آیا شما از رشته فرنگی فوری لذت می برید مثل زمانی که به استرالیا سفر نموده اید؟

برای محاسبه هزینه سفر به سوئیس آیا شما به طور جدی بر این باورید که در سوئیس هیچ چیز رایگان نیست؟

اگر حساب پس انداز شما پس از چند روز خالی گردد و به خانه نرسید، چه؟

لیست ادامه دارد اما قبل از این که اجازه دهید این شرایط از دست برود، به نفع خودتان عمل کنید.

این صدا را خاموش کنید!

چون اول از همه، هیچ کس در یک جعبه مقوایی نخواهد خوابید و سرقت از یک بانک نیز سوء استفاده است. هرگز از این رشته فرنگی نترسید. باور کنید یا نه، اما راه های ساده و قانونی برای صرفه جویی در پول در سفر به سوئیس و یا سفر مقرون به صرفه به سوئیس وجود دارد.

1) از حمل و نقل عمومی رایگان بهره ببرید.

اگر شما در برن، لوکزر، بازل، ژنو یا لوزان در سفر به سوئیس بمانید، می توانید از حمل و نقل عمومی محلی به صورت رایگان بهره ببرید. اقامت دهنده شما، به شما یک بلیط ارائه می دهد که تا زمان اقامت شما معتبر است.کانتون تیکینو، این مفهوم را توسعه داده و اخیرا آنچه را که من به عنوان سفر جکپات نامیده ام معرفی می کنم. هر بازدید نماینده که حداقل یک شب در کانتون هزینه می نماید، یک بلیط تمام عیار را دریافت می نماید. ما در خصوص یک بلیط رایگان در اینجا صحبت می کنیم که شامل اتوبوس ها ، قطارها و بعلاوه تخفیف برای اتومبیل های برقی، قایق ها و فعالیت های انتخاب شده هستند.به نظر می رسد شهرها، بیشتر و بیشتر به این مفهوم پیوستند. بنابراین هر کجا که برای شب در پارک قرار دارید، اطمینان حاصل کنید که پذیرایی بالقوه خود را در اختیار دارید.

2) گذرنامه سفر را خریداری نکنید.

حداقل تا زمانی که گزینه های خود را نمی دانید از خرید گذر نامه اجتناب کنید. در سفر مقرون به صرفه به سوئیس و برای محاسبه هزینه سفر به سوئیس اگر قصد استفاده از حمل و نقل عمومی را دارید، می توانید از ذخیره شگفت انگیز پول بهره ببرید. اما آنها همواره حساس نیستند. برای صرفه جویی در بودجه خود در خصوص چیزی که احتیاجی ندارید، زمان زیادی را صرف تحقیق کنید.شما برای برترین انتخاب هنگام خرید گذرنامه، دقیقا همانطور که می توانید سعی کنید به سؤالات زیر پاسخ دهید:

کجا دقیقا می خواهید بروید؟ چه مکان هایی را می خواهید ببینید؟

آیا می خواهید فاصله های زیادی را پوشش دهید یا بیشتر در یک منطقه قرار بگیرید؟

چقدر می خواهید از حمل و نقل عمومی بهره ببرید؟ هر روز؟ هر دو روز یکبار؟ فقط یک بار یا دو بار در طول اقامت تان؟

به غیر از محاسبه هزینه سفر به سوئیس، شما به سایر کشورهای اروپایی سفر خواهید کرد؟

هنگامی که شما این پاسخ ها را دارید، آغاز به جستجو کنید. معین کنید بلیط را به چه عنوان می خرید. برای سفر، گرفتن یک کارت نیم بها، سفر گذرگاهی/یوریل، یا بلیط مسافری سوئیسی یا فوق مقرون به صرفه که برای شما مقرون به صرفه ترین گزینه است.

3) دوچرخه رایگان بگیرید.

اگر شما به زوریخ، برن، ژنو، نوشلات، زوگ و یا کانتون والس بروید، لذت می برید. این مکان ها دوچرخه های رایگان ارائه می دهند. برخی ها برای چند ساعت، برخی ها برای یک روز تمام و حتی بیشتر. شناسنامه خود را همراه با مبلغ 20 CHF برای سپرده بگذارید.شهرهای دیگر دوچرخه را اجاره می دهند اما نه به صورت رایگان. بسته به برنامه سفر مقرون به صرفه به سوئیس شما، ممکن است از پرداخت هزینه برای حمل و نقل عمومی کمتر باشد.

4) مسائل را آسان حل کنید.

احتیاجی به رزرو تور برای کشف سوئیس نیست، مگر اینکه اصرار داشته باشید این کار را بکنید. با توجه به اینکه حمل و نقل عمومی به همان مقدار کارآمد و فراوان است، برای شما پیدا کردن یک مکان که به وسیله اتوبوس، قطار یا قایق قابل دسترسی نیست، سخت است.اگر در هر جایی گیر کردید اتوبوس ها و قطارها اغلب وجود دارند نگران نباشید. با این حال، اگر شما به مکان های جداگانه مراجعه کنید، جدول زمانی را فقط در جهت امن نگه دارید.

5) وسایل خود را برای استفاده قرار دهید.

هیچ چیز باعث کاهش فشار یک کوله پشتی نمی گردد وقتیکه با یک دوست سفر می کنید. مقدار هزینه 30-40 CHF ، در محل اقامت در هر شب تقریبا برای همه مسافران سوئیس در نظر گرفته می گردد و با آغاز با مبلغ کم در سوئیس، شما می توانید سفرهای روزانه را تقریبا در هر گوشه ای از کشور انجام دهید.اگر شما کسی را ندارید که بتوانید با آن تماس بگیرید، به جای آن کاچسرفینگ را امتحان کنید. این رایج تر از انتظار شماست و این یک روش فوق العاده برای برقراری ارتباط با افراد محلی است.

6) خوابیدن در چراگاه

باور کنید یا نه، اما این وجود دارد. در صورت عدم حساسیت به یونجه یا نی، خوابیدن بر روی کوه، شما را برای یک شب عادی آماده می نماید. به خصوص اگر برای یک ماجراجویی و با یک کیسه خواب مسافرت کنید.گردشگری روستایی، جای خوبی برای جستجوی مزارع سوئیس در تعطیلات است. قیمت ها بین 25 تا 35 CHF برای هر نفر است که تقریبا مشابه و حتی کمتر از یک خوابگاه است. با صبحانه در نظر گرفته شده، این سفر به خوبی به ارزش سرگرمی خارج از شهر می باشد.به هر حال، برخی از مکان ها نیز به شما اجازه می دهد تا چادر خود را با هزینه های کم برپا کنید.

7) سر آشپز داخلی را در آغوش بگیرید.

بله شما شاید این را حدس زده باشید که صرف غذا گران است. شام در یک رستوران حداقل هزینه این بین 20 تا 30 CHF دارد. اگر شما ریسکی را بپذیرید، می توانید از مبلغی بین 15 تا 20 CHF رها شوید.پخت و پز غذا به وسیله خودتان راه مقرون به صرفه تری است. با توجه به اینکه چه مقدارغذای شما می تواند خوشمزه باشد، شما می توانید با 60 - 80 CHF در هفته برای مواد غذایی هزینه کنید. احتمالا این مبلغ کمتر می گردد، اگر شما صرفه جویی کنید. من برای غذا بودجه حداقل 50 CHF را در نظر گرفته ام.سوپرمارکت ها مانند میگوس، کوپ، دننر، آلدی و لیدل برترین دوستان شما در اینجا هستند. آلدی و لیدل مقرون به صرفه ترین ها هستند.

8) خرید نان سنتی

این راه بهتر از آن است که به نظر می رسد. قول میدهم.یک مفهوم تازه به نام ،اسبار، در سوئیس ریشه دارد. این افراد به منظور مبارزه با زباله های مواد غذایی هر نانوائی که در طول روز فراوری می نماید و نمی تواند نان اضافی را به فروش برساند، آنها را جمع آوری می نمایند و روز بعد آن را به نصف قیمت ارائه می نمایند. در نتیجه شما می توانید شیرینی ها، رول نان، ساندویچ و سوسیس را با یک تخفیف عمده دریافت کنید.شما می توانید فروشگاه های بیشتری در سنت گالن، وینترتور، زوریخ، برن، فریبورگ و بازل پیدا کنید. از آنجا که نحوه کار آنها بسیار محبوب است، آنها در حال جستجو و توسعه به شهرهای دیگر هستند.

9) دیوانه بازی با تنقلات بیش ازحد رایگان

بازار کشاورزان یک مکان عالی برای گرفتن نمونه های رایگان است.اگرچه شما ممکن است از خوردن تمام غذاها بترسید، اما حتما کراکرهای رایگان را تست کنید! زیتون، نان، پنیر محلی یا کوکی گاه به گاه برترین راه برای از بین بردن این هوس های اواسط صبح یا بعد از ظهر است.کارخانه های شکلات، نمونه هایی را نیز هدیه می نمایند، اما از آنجایی که مبلغ ورودی را با شما حساب می نمایند، من دوست ندارم با آن ها حساب کتاب کنم. با این حال، کارخانه بیسکویت کامبل در ترابسچاچن، اجازه می دهد تا شما بیسکوییت هایش را جستجو و تست کنید تا حدی که منفجر شوید! بدون هزینه اضافی، نمیتوانید همه آن ها را تست کنید. حتی اگر با معده خالی بروید.

10) چوب بازی با فعالیت های رایگان

هیچ چیز در زندگی رایگان نیست؟ یا هست؟شما شگفت زده خواهید شد، اگر توجه کنید و بدانید کجا جستجو کنید، می توانید چیزهای زیادی را برای انجام دادن پیدا کنید. برای مثال:به تور رایگان پیاده روی شهرهای مختلف در سراسر کشور بپیوندید.

یک پارک حیات وحش آزاد در زوریخ، آرارو، وینترتور، سنت گالن، اینترلکان و بسیاری از نقاط دیگر را ببینید.

شهرهای قدیمی، کلیساها و موزه های رایگان را آنالیز کنید.

از کارخانه پنیر آپکنلر در استین تماشا کنید و با نمونه های رایگان روبرو شوید.

به تور بوندس هاوس مجلس نمایندگان در برن بپیوندید.

در باغ های گیاهی و پارک ها پیاده روی کنید.

به سمت شوفاهاوزن بروید و از آبشارهای راین، بزرگترین آبشارهای اروپا بازدید کنید.

یک آبتنی تازه در یک دریاچه داشته باشید.

پیاده روی کنید تا زمانی که توان دارید. پس از همه، این چیزی است که سویس به آن مشهور است.

کلام آخر

حالا که می دانید چگونه می توانید پول خود را در حالی که در سوئیس هستید اداره کنید، بیایید ببینیم که چطور همه چیز در سر شما انجام می گردد.آیا این فکر هنوز هم شما را مجبور می نماید تا از یک بانک سرقت کنید، در یک جعبه مقوایی بخوابید یا از رشته فرنگی فوری لذت ببرد؟ یا در نهایت تصمیم گرفت تا ساکت گردد؟اگر هنوز بی میل هستید، در خصوص آن نگران نباشید. در کل، هیچ چیز شما را از سفر به سوئیس با تعطیلات کم هزینه بی میل نمیکند. اما با این 10 نکته بدون ضربه زدن به پس انداز بازنشستگی خود، با واقع بینی سفر کنید.این تنها چیزی است که برای شما انجام دادیم. به کشو خود بروید، لیست کار های خود را جستجو کنید و آن یازده نکته را در بالای آن قرار دهید.حالا می دانیم که می خواهید به سوئیس سفر کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1696

به "هزینه سفر به سوئیس ، 10 راه ساده برای سفر به سوئیس با بودجه کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به سوئیس ، 10 راه ساده برای سفر به سوئیس با بودجه کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید