1500 واحد مسکن روستایی در کهگیلویه افتتاح شد

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، 1500 واحد مسکن روستایی در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

1500 واحد مسکن روستایی در کهگیلویه افتتاح شد

جهت دریافت خدمات نحوه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدباقر نوبخت دوشنبه 14 بهمن ماه در آیین کلنگ زنی و افتتاح 1500 واحد مسکن روستایی در روستای نهضت آباد شهرستان کهگیلویه با اشاره به سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در نشست شورای اداری این استان تصمیم بر این شد بافت فرسوده اطراف شهر یاسوج بهسازی گردد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: هم چنین در این سفر در راستای بهسازی اطراف شهر گچساران 1200مین خانه بازسازی و آماده بهره برداری شد.

وی همچنین از افتتاح تعریض راستا گچساران به بهبهان بعنوان دیگر برنامه های اجرایی در سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد نام برد.

معاون رییس جمهور با توجه به بازسازی 3500 واحد مسکن بازسای در استان گفت: 1500 واحد آن مربوط به دهدشت بوده که به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگاران، نوبخت جاده پاتاوه- دهدشت را یادآور شد و با توجه به تونل 9 کیلومتری این راستا گفت: 250 میلیارد تومان برای این محور مصوب شده و تا سرانجام سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 199

به "1500 واحد مسکن روستایی در کهگیلویه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1500 واحد مسکن روستایی در کهگیلویه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید